Diskuse

I s vozíkem si dojedete za štěstím

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lumpíí po banánu 2

15. 8. 2011 1:17
četla jsem až dnes

a opět moc hezké, barvité, plné lásky k životu R^

0 0
možnosti

Peggy Bunda

8. 8. 2011 13:35
Krásný den Ivy,

Ivetko, to je dobře, že se ti výlet podařil a že jsi byla krásně šťastná, ať se ti splní všechno podobně, všechno, co si přeješ, ať se stane skutečným. Některý věci nezměníme, to je jasný, ale žít se musí dál a důvodů je moc. Měj se krásně a plnokrásních dní. Pegg... představ si, že mi někdo šlohl mý jméno..:-(, nešlo se pod Peggy přihlásit..:-)pa

0 0
možnosti

mejsehezky

8. 8. 2011 13:38
Re: Krásný den Ivy,

Měla sis dát Pggulínku ;-D Už spřádám plány na Prahu, doufám, že mi to vyjde.. Petřín je ještě nepokořen. Pegg, mávám a culím se VV

0 0
možnosti

Bobrufka

8. 8. 2011 11:42
Moc hezké Ivko, hodně takových přátel a zážitků!

Usmívám se nad tvým článkem s vědomím, že jsi šťastná R^

0 0
možnosti

mejsehezky

8. 8. 2011 13:37
Re: Moc hezké Ivko, hodně takových přátel a zážitků!

Jak málo stačí k držení vlastních opratí i směru ;-D Děkuju a měj hezký den V

0 0
možnosti

marka40

8. 8. 2011 7:50
Moc pěkné,

pozitivní. držím palce, ať můžete absolvovat ještě mnoho takových výletů. :-)

0 0
možnosti

mejsehezky

8. 8. 2011 7:55
Re: Moc pěkné,

Seznam snů i přání se plní každým dnem, děkuji moc a mějte se hezky :-):-)

0 0
možnosti

Magda1

7. 8. 2011 21:41
Ivetko, sluníčko

Mám radost, že Ty máš radost a výborné přátele, kteří Ti rádi pomáhají.

A jsem moc ráda, že se o svou radost dokážeš podělit i s ostatními:-)V:-)

0 0
možnosti

mejsehezky

7. 8. 2011 21:43
Re: Ivetko, sluníčko

;-D Ivetka, byť na vozíku, má v životě vlastně kliku ;-D

Děkuju Magdi VV

0 0
možnosti

lucy125

7. 8. 2011 21:17
Milá Ivet

Tvůj článek jsem přečetla jedním dechem. Opět jsi krásně popsala, co jsi prožila. Každý tvůj postřeh pro mě byl moc zajímavý. Mám upřímnou radost z toho, že se ti vyplnil tenhle sen a že jsi měla možnost prožít něco takového. Jsi důkazem toho, že hodně věcí jde. Jen to člověk nesmí vzdávat a musí jít za svým snem Přeju ti ještě hodně takových krásných výletů. Mám tě ráda..

0 0
možnosti

mejsehezky

7. 8. 2011 21:22
Re: Milá Ivet

Holčičko má milá, nebýt přátel, kteří pomohou, vyjdou vstříc a nebo jako v tvém případě, neváhají přijet přes půl republiky, nebylo by to štěstí tak hmatatelné.. já mohu jen poděkovat, že vás všechny mám V:-)

0 0
možnosti

sedici

7. 8. 2011 20:58
Diky za clanek

Preju Ti  hromadu podobnych zazitku. Opravdu:-)

Ale furt nevim jake mas auto? Je to to berlingo?

Pro rejpaly, i na voziku se da normalne fungovat, pokud nezlomite hul sami nad sebou.

0 0
možnosti

mejsehezky

7. 8. 2011 21:11
Re: Diky za clanek

Jasně, Berlingo, pohodlné, prostorné.. jen električák tam nedostaneme.. nevadí, užívám si i tak ;-D:-)

0 0
možnosti