Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

Dubina

16. 12. 2010 15:18
Tak a zase

0 0
možnosti
K1

kopretinka 1

16. 12. 2010 13:50
Milá Ivetko

Ráda čtu Vaše příspěvky a tak trochu vím, jak Vám je. Mám doma postiženého syna, který se pere se životem a  teď v zimě bojuje se sněhem jak se dá. Sice nemá električák, ale naštěstí jen ruční pohon, ale ten mu ujíždí pod zadkem při vystupování z auta, tak je to někdy docela sranda, jak ho lidí sbírají na zemi;-D ale bere to statečně jako Vy a to je důležité. Přeji Vám příjemné svátky a do nového roku zdraví a spoustu dalších písmenek, které potěší.... krásný den:-):-)

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

16. 12. 2010 14:05
Re: Milá Ivetko

Děkuji moc a prosím, pozdravujte synka. Ono se s tím úsměvem zvedá líp V Zima přejde a vozíčkáři pookřejí. A nejen ti.. zdravím ze zasněženého severu V

0 0
možnosti
L

lucy125

16. 12. 2010 13:08
Mám radost

Opravdu jsem moc a moc ráda, že to takhle dobře dopadlo. Výpadek internetu je nepříjemný, když člověk chce lidem říct něco tak důležitého. Já jsem na tebe opravdu myslela a těšila se na zprávičku, že je všechno dobré. Nic jiného jsem ale ani neočekávala. No kdybych si ji od tebe nepřečetla ani dnes, asi bych to začala zjišťovat jinak, protože tě mám ráda a zajímá mě, jak jsi na tom.

No potěšila jsi mě Ivko a jen tak dál.

VVV

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

16. 12. 2010 13:24
Re: Mám radost

Nepochybuj, Luci, kde jsou místo tapet noty a písnička bytem zní, tam nepatří zimní sloty, i ty zde svůj klid nalezni VVV

0 0
možnosti
B

Bobrufka

16. 12. 2010 12:39
Ahoj Ivko,

zrovna dnes jsem si říkala, že je zima jak "zamlada" a to nám předpovídali vánoce na blátě. No necháme se překvapit. Doufám, že ten električák dostaneš aspoň pod stromeček, abys mohla jaro uvítat venku :-). Tak příjemné dny vánoční a hezké těšení na jaro :-)

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

16. 12. 2010 12:46
Re: Ahoj Ivko,

Tak to je opravdu ve hvězdách, hlavně, aby byl na jaro, tady bych stejně neprojela, u nás se chodíky neuklízí, nejsou stroje, jen pár lidí s lopatami.

Nevadí, kdyby bylo nejhůř, nechám se naložit na sáně ;-D;-D:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1962x
Jsem optimistická vozíčkářka, rychlejší než vítr.. někdy..

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy