Diskuse

Po starých koldomských schodech

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

viveka

18. 11. 2010 20:53
Vzpomínám na jiný panelák

měl sice jen šest pater, ale podél schodiště vedla (asi požární) šachta s žebříkem, a moje kamarádka Milena (bylo ji devět, zatímco nám ostatním žabcům kolem čtyř a pěti, takže byla skoro dospělačka) uskutečnila ten hrdinský čin, že prolezla tou temnou šachtou po žebříku z přízemí až do šestky, kde jsme na ni čekaly v posvátné úctě, pro mně zůstala největším hrdinou všech dob :-)

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

19. 11. 2010 7:51
Re: Vzpomínám na jiný panelák

My jsme přelézaly zábradlí balkónů ve vrchních patrech, dnes bych se za to nafackovala, stačilo, aby ujela noha.. ;-D;-D

0 0
možnosti
TKN

ta, která nejsem

18. 11. 2010 17:50
Ještě si dovolím připomenout koupaliště za Koldomem

Jezdili jsme tam z Brüxu rychlodráhou. V Koldomě bydlela matčina kolegyně s rodinou, takže znám i vnitřek. Dík za vzpomínky!

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

18. 11. 2010 19:03
Re: Ještě si dovolím připomenout koupaliště za Koldomem

Ráda vzpomínám, obzvláště v tom nejpříjemnějším duchu.. díky ;-D:-)

0 0
možnosti
AS

viveka

18. 11. 2010 17:08
Jejdamanenky, já se tam taky narodila :-)

V Mostě, ve staré nemocnici a v Koldomě prožila první týdny svého života. Moc ráda jsem si početla, co to bylo za místo, odešli jsme odtud když mi bylo právě jen pár týdnů. :-)

Děkuji :-)R^

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

18. 11. 2010 19:02
Re: Jejdamanenky, já se tam taky narodila :-)

Zdravím koldo-mačku ;-D;-D

0 0
možnosti
JM

jmitas

18. 11. 2010 16:51
Vzpomínky...

Paní Yvet, u nás v domě máme také dvakrát 11 schodů. Ke mně 6 x11;-D Ale to není podstatné, jsem zatím relativně v poho. Pamatuji se na malý činžák mého dětství, byl také plný zákoutí, měl za sebou zahradu. Už neexistuje, byl zbourán. V hlavě však zůstal. Jste tajnůstkářka, myslel jsem, že když jste ve výběru, nebudete mít čas a Vy napíšete další hezký článek. Já jsem také dnes aktivoval drobotinu, takže jsem chvíli nestíhal. Ale k Vám je to jeden klik(mám Vás v oblíbených), tak mne nic neomlouvá;-DZdraví JiříV

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

18. 11. 2010 16:57
Re: Vzpomínky...

Milý Jiří a to si představte, že na vás chystám dnes článek další, chvilku po šesté :-) Je starší, ale stále aktuální aneb Nevíme dne ani hodiny :-)

Ty vzpomínky jsou tak živé.. mám obrovské štěstí, že jsem se vrátila tam, kde bylo hřejivě a teploučko jak v klubíčko smitané vlny. S psychikou to dělá divy V Posílám úsměv ;-D Ivet

0 0
možnosti
B

Bobrufka

18. 11. 2010 13:57
Karmička,

a jak tě tam najde pošťačka?  Neumím si to představit...kolik má vchodů?

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

18. 11. 2010 14:01
Re: Karmička,

Do každého patra vede dvakrát 11 schodů, ale jinak jsou tu čtyři, občas fungující, výtahy, z toho jeden nákladní, ovšem do toho nákladního se nevejdou nosítka ze sanity, tudíž mě osobně nosí pěšky po schodech v náručí.. užívám si to ;-D

Pošťanda je stálá, zná tu všechny, ode mne má klíče :-)

0 0
možnosti
MJ

kizt

18. 11. 2010 13:18
ano Koldům znám

naposledy jsem tam ale byl v roce 1971,kdy tam slavili mí prarodiče zlatou svatbu a v desátém patře bydlel můj strýc s tetou, prostory v tomto domě mi vždy připadaly jak z jiného světa.

0 0
možnosti