Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

jmitas

26. 9. 2010 11:10
Už jsem tady

Paní Iveto, učím a snažím se pochytit něco z Vašeho nádherného slohu, bohužel. Ale vždy se těším na nový článek a dokonce jsem začal číst Vaše básničky. Já, senior;-D. Hezký den přeje kolega Jiří[R^V

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

4. 10. 2010 13:39
Re: Už jsem tady

Jiří, děkuji a je mi ctí, že se vám mé psaní líbí VV

0 0
možnosti
B

Bobrufka

25. 9. 2010 17:25
Někdy stačí přátelský úsměv

a "ouřada" roztaje. Asi tě ta paní neznala, neví že rozdáváš úsměvy a pohodu všude, kde se objevíš :-). Tak ti jich pár posílám, ať máš co rozdávat :-):-):-) R^

0 0
možnosti
G

Grafolog

25. 9. 2010 18:28
Re: Někdy stačí přátelský úsměv

Nabírám plnými hrstmi a rozhazuji dál, děkuji ;-D;-D

0 0
možnosti
VD

xfilesbrno

25. 9. 2010 14:06
dávám karmu

a děkuju za to, že jste..V

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

25. 9. 2010 14:47
Re: dávám karmu

Já děkuji, že ve mně čtete V;-D

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

25. 9. 2010 12:29
:-)))

Jako vždy, Ivett,R^R^R^ knížku mám už skoro dočtenou. Kdo s přítomných nečetl Ivetinu knížku "Svlečená do naha," tak věřte, že to je teprve síla !!! Mráz Vám bude lítat po zádech a sami přehodnotíte svůj život, aniž byste si to uvědomili. R^R^R^V Papa - L.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

25. 9. 2010 13:05
Re: :-)))

Děkuju Liduško, oufám, že se ti knížka líbila, i když ona není ani tak o líbivosti jako varováním i nadějí. Měj moc hezký den, i když se nebe trochu mračí V;-D

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

25. 9. 2010 2:45
Největší pochvalu

jaké se my dostalo, byla slova od jedné paní - také vozíčkářky, u které jsem byla na sociálním šetření. Řekla: "Zatím vždycky přišel úředník. S vámi přišel člověk."

Velmi si vážím lidí jako jste Vy, Iveto.Kňouráme všichni, aniž bychom měli pádný důvod. Vy ho máte, ale přesto se usmíváte...Jak to sakra děláte?;-D;-)V

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

25. 9. 2010 2:48
Re: Největší pochvalu

Největší pochvaly...mělo být správně, omlouvám se.

0 0
možnosti
M

motylek_02

25. 9. 2010 1:18
Iveto

je to i vcelku prijemny pocit, kdyz to clovek vydrzi ustat a usmivat se, nenakazit se bacilem brblavosti, a na konci vidi, ze treba i ten druhy trosku poroztaje :-) Sikulka, pekne jste to zvladla. R^

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

25. 9. 2010 11:27
Re: Iveto

Děkuju moc.. měj se hezky V;-D

0 0
možnosti
P

pěnice

24. 9. 2010 22:01
Vždy,když mám pocit,že mám starosti

vzpomenu si na lidi ,kteří mají mnohem větší problémy a přesto se radují z maličkostí.A to je přesně to,co mi pomůže,pocit,že není tak zle.Jen si neuvědomujeme,co máme jak se říká hlavně zdraví.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

24. 9. 2010 22:29
Re: Vždy,když mám pocit,že mám starosti

Zdraví nás začne zajímat v momentě, kdy zaskřípe to naše nebo našich blízkých. Je to výhra být zdravý. Teď si říkám, že bych se chovala jinak, ale kdo ví? Možná mi ta facka od života teprve otevřela oči :-)

0 0
možnosti
P

patulinka

24. 9. 2010 21:32
Díky

Děkuji za váš článek, jste úžasná "osůbka", vždycky mi zvednete náladu.;-D

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

24. 9. 2010 21:56
Re: Díky

V to doufám, svět není černobílý, je nádherně duhově zbarvený a snad kousek toho, co vnímám, předám dál :-) Děkuji moc ;-D

0 0
možnosti
L

lucy125

24. 9. 2010 21:31
Líbí se mi

Prostě se mi líbí, jak i v tom negativním dokážeš najít to pozitivní. Líbí se mi, jak nahlížíš na lidi a jaké pro ně máš pochopení. Hodně lidí tohle nedokáže. Píšeš opravdu o zajímavých věcech a hlavně v závěru tvé články nevyznívají negativně. Toho si vážím a myslím, že to hodně lidem pomáhá. Přeju co nejvíc dalších pobytů venku. Báseň na konci článku je krásná a opět velmi silná :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS