Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Pařez

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Paeris Kiran

...

Analýzy? Průzkumy?

Poslyšte nejste náhodou úřednice? Mě se vtždycky zdá že anylýzou jakéhokoli problému dojdeme k tomu že v tom konkrétním případě je třeba věc zachovat.

Ale někde se prostě šetřit musí. Problémem je že ty analýzy taky něco stojí a obvykle vyjde podstatně efektivněji zavřít oči a prostě škrtat.

V podstatě mi to přijdfe jako absolutně nejefektivnější metoda.

0/0
22.9.2010 18:55

Majkyho_pupik

cely ten blog mi prijde jako nejaky vtip

Kromerizi vede jedina trat? ze investici do opravy nadrazi povazujete za zmarenou? a nevim, ze by chtel nekdo prodavat nejake trate. Zajemcu o koupi trati opravdu neni mnoho. To, co je mozne udelat, je ze danou trat bude provozovat jina firma nez CD a to za mene statnich /krajskych/ penez samozrejme, ovsem trat nadale zustane majetkem SZDC a tedy statu

0/0
18.9.2010 14:12

Nikki01

Re: cely ten blog mi prijde jako nejaky vtip

jde o to, že cela trat Kromeříž - Zborovice je navržena na fyzickou likvidavi. Včetně nedávno zainvestované zastávky Kroměříž - Oskol !!!

0/0
18.9.2010 14:37

Nikki01

Re: cely ten blog mi prijde jako nejaky vtip

ujištuji Vás, že se v žádném případě nejedná o vtip. Věc probíhá vážně a v tichosti. Lidé, dříve než se stačí vzpamatovat, budou zírat!

0/0
18.9.2010 14:39

certik_bertik

to

je problém no, zrušit něco to dokáže každý jouda, ale vybudovat něco to přece jenom každý neudělá

0/0
18.9.2010 12:33

Amoniak

Re: to

Takže jste pro mírné zvýšení daní nebo pro dramatické zdražení jízdného - aby se provoz na uvedených tratích mohl dotovat nebo aby ČD měly vyšší příjmy?

0/0
18.9.2010 15:44

certik_bertik

Re: to

Problém ČD je management ne hustota tratí

0/0
18.9.2010 15:54

Nikki01

Re: to

ano, ale ještě větší problém je management Správy železniční dopravní cesty :)

0/0
18.9.2010 16:27

certik_bertik

Re: to

no vždyť to byla ještě nedávno jedna firma

0/0
18.9.2010 17:16

Nikki01

Děkuji

Ivetce, že mi umožnila tento článek publikovat na svém webu!V

0/0
18.9.2010 11:58

Bobrufka

Re: Děkuji

To jste měl uvést na začátku článku, taaakhle jsem 8-o8-o8-o ...;-D

0/0
18.9.2010 13:56

mámtřiděti

Re: Děkuji

Já to takhle četla zbytečně .... říkala jsem si co to paní Kollertová píše za podivné informace. Vlakem jsem jela naposledy před 20 lety, takže mi toto téma opravdu nic neříká. No nic příště už budu koukat na opravdového autora ;-D. Hezký den všem

0/0
18.9.2010 16:20

Nikki01

Re: Děkuji

ja jsem Ivet požádal, aby to zveřejnila, protože mně administrátor blog povolit nechtěl. pravděpodobně toto téma nepovažuje za zajímavě:-(

0/0
18.9.2010 16:26

lucy125

Re: Děkuji

No musím přiznat, že jsem si až do poloviny článku myslela, že ho napsala Iveta. Ten styl psaní mi k ní moc neseděl, ale teď už je mi to jasné. Musím říct, že se o tuto problematiku až tak nezajímám. Vlakem sice občas jezdím, ale nějak zvlášť informovaná nejsem a ani tomu moc nerozumím. Myslím si však, že článek je napsaný dobře a je vidět, že se o tuto problematiku hodně zajímáte. Možná by nebylo od věci pokusit se o založení vlastního blogu znovu. Však nemusíte psát, že budete psát zrovna o tratích. Můžete třeba napsat, že budete psát o svém životě a svých názorech. Pokud vám blog povolí, tak pak už je jedno, na jaká témata budete psát. Studujete práva a tak jistě časem přijdou i jiná témata. Rozhodně to ještě vyzkoušejte.

0/0
18.9.2010 19:39

Nikki01

Re: Děkuji

:-)

0/0
18.9.2010 22:05

Nikki01

Re: Děkuji

děkuji, že jste to četla. A ubezpečuji Vás, že nikoliv zbytečně :)

0/0
18.9.2010 16:28



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.