Diskuse

Toulám se

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kiwi328

6. 5. 2011 12:21
Děkuji za pohlazení duše.

Vaše povídání je balzám na duši, pohlazení. Zprávy nesleduju, televizi nepouštím, na internetu přečtu titulky a vím, že zase nic zásadního. Jenom hádky a skandály a negativní emoce. Tak si přečtu co se týká mé práce, to stačí. Jo a ještě kouknout po něčem hezkém - a milé překvapení, nový článek od vás. Zase hezčí den.

Nenechte si kazit den, jestli na vás někdo štěká za vaše články. Nemoc duše je někdy horší než nemocné tělo. Vy se dokážete radovat z toho, že tráva je zelená a kočky něžně předou. To každý nevidí - a k čemu mu potom je, že může chodit svobodně po světě? Děkuji vám za tu pozitivní energii, kterou do světa rozhazujete v množství až marnotratném. Dáváte mi energii na další cestu, i když třeba někdy tělu chybí kyslík a všechno bolí. Stačí si víc všímat toho co můžu, než toho co nemůžu a hned je na světě líp. Mějte se hezky a nezapomeňte zase něco hezkého napsat, prosím prosím. Budu se těšit.

0 0
možnosti

Rákšasí

13. 5. 2011 9:27
Re: Děkuji za pohlazení duše.

:-)R^

0 0
možnosti

studentvsut

13. 4. 2011 9:32
Paní Iveto

Už se vám Hrebenar omluvil za ty urážky a pomluvy?

Karma samozřejměR^

0 0
možnosti

mejsehezky

14. 4. 2011 9:18
Re: Paní Iveto

Nestojím o omluvu tam, kde není myšlena upřímně. Ač jsem na tom zdravotně hůř, mám se lépe než-li pan Hrebenar a to je k nezaplacení ;-D

Děkuju moc V

0 0
možnosti

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

12. 4. 2011 22:58
No konečně !!!

To Ti trvalo snad celou zimu, tahle povídka. :-))) Jsi vynikající jako vždy, dítě moje. VR^R^;-)V

0 0
možnosti

mejsehezky

14. 4. 2011 9:16
Re: No konečně !!!

Práce mám nad hlavu, má milá, nepíšu pro slávu, jen jsem si snila ;-DVJen to počasí mi nějak nepřeje, dej na sebe pozor VVV

0 0
možnosti

Lumpíí po banánu 2

12. 4. 2011 21:07
karma !!!

Krásné, jako vždy,  a milé, upřímné ...

Při čtení podobných krás se mi vždy vybaví věta jednoho mladého muže (z doby, kdy jsem ještě občas koukla i na TV). Byl slepý a po operaci očí asi dva týdny viděl. Jeho komentář viditelného světa byl srdceryvný a zároveň ten nejúpřimnější V........

cituji "Překvapilo mne, jak moc je ta tráva zelená. Slýchal jsem, že je zelená, ale že je tak moc zelená, jsem si nikdy nedovedl představit."

Ve tvých vidoucích očích, je ta tráva opravdu "tak moc zelená", protože to není o tom, co vidíš, ale jak vidíš.

R^V:-)

0 0
možnosti

mejsehezky

12. 4. 2011 21:35
Re: karma !!!

Juu, až se srdce roztlouklo při představě "ještě zelenější" než je zelená.. dnes byla, přišel poryv větru a přihnal černé mraky. Spustil se déšť s krupobitím. Trvalo to chvilku, sotva pět minut, ale potom... vysvitlo slunce a na vrbě naproti mému oknu se odrážely krupičky vody. Bože, to byla krása, pořád říkám, že mě moc mrzí, že nejsem malíř VVV

0 0
možnosti

Lejdycat

12. 4. 2011 18:59
Vy se...

:-)...paní Ivetko-mějsehezky nesete svým osudem vážně převelice elegantně. Moc pěkně umíte slova skládat do obrazů a vaše psaní je takové voňavé. Znáte cestičky do duší,  protožesama máte velice pěknou duši - jako růžovo-bílý mramorovaný oblázek vyleštěný bystrou vodou. Jste fain a mějtesehezkyV.

0 0
možnosti

mejsehezky

12. 4. 2011 21:38
Re: Vy se...

Moc, moc děkuju, když já si myslím, že se každý z nás občas pere s tím smutným, tak proč bych i já měla nakládat to negativní druhým. Kdepak, já raději úsměv a povzbuzení a lehké upozornění na to, že bychom se neměli dívat jen pod sebe ;-DV

0 0
možnosti

jmitas

12. 4. 2011 14:19
Paní Ivet...

umíte se krásně toulat, díky za hezký článekR^JiříV

0 0
možnosti

mejsehezky

12. 4. 2011 21:39
Re: Paní Ivet...

Milý Jiří, můžeme se toulat spolu, už to vlastně děláte, čtete mé články.. děkuju vám a zdravím :-)V

0 0
možnosti

omalovánka

12. 4. 2011 13:25
Pěkný den

Tak jsem se dočkala - DÍK. Přeju krásné jaro!:-)

0 0
možnosti

mejsehezky

12. 4. 2011 21:40
Re: Pěkný den

To je teprve začátek, "medvěd brtník" se probudil ze zimního spánku a chystá se vyrazit za medem... děkuji moc VV

0 0
možnosti

Dubina

12. 4. 2011 12:34
nadhera

Ivetko moc dekuji za nadherny clanek ,je to jako balzam na dusi .V

0 0
možnosti

mejsehezky

12. 4. 2011 21:41
Re: nadhera

Já moc děkuji za pochvalu, měj se hezky V

0 0
možnosti

Magda1

12. 4. 2011 10:26
Ivetko

díky za Tvůj příspěvek:-) Je škoda, že mnohý zdravý člověk, pro shon všedního dne, nedokáže vidět tu krásu kolem sebe, jako Ty. Ale já věřím, že skze Tvá slova, si to mnozí z nás uvědomí. Díky, Ivetko milá.:-)

0 0
možnosti

mejsehezky

12. 4. 2011 21:44
Re: Ivetko

Lidé moc pospíchají a já vím, že to je dnes nezbytné.. jen by si měl každý nechat aspoň chvilku o samotě někde na pařezu. Posedět, poslouchat, jak šumí stromy, dívat se do koruny. My vozíčkáři jsme na ten pohled zvyklí, snad to já malinko připomenu zdravým :-)V

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

12. 4. 2011 10:15
zdravím

V

0 0
možnosti

mejsehezky

12. 4. 2011 21:41
Re: zdravím

Opětuji a přeji hezké pokoukání po tom našem světě V

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1962x
Jsem optimistická vozíčkářka, rychlejší než vítr.. někdy..

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy