Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LPB2

Lumpíí po banánu 2

18. 12. 2010 15:03
teď tě sprdnu jako malého capartíka :)

Ivet - když jedu v autě v zimě, je nutná i zimní výbava Člověka. Píši to s velkým Č zcela záměrně, ptž Ty člověk s malým č nejsi.

Deka, teplá bunda, termoska s čajem apod. Zvlášť v dnešní době, kdy si jeden není jistý, že má sanitka dost nafty i na krizovou situaci) .... teda jiní pacienti ať klidně mrznou, neznám, neřeším.

-

takže na příští zimní výlet, krom dobré nálady: bunda, deka, svařené víno (v případě, že je k dispozici řidič, v případě, že není, tak jen čaj) a thermo ponožky. ;-D

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

18. 12. 2010 22:25
Re: teď tě sprdnu jako malého capartíka :)

;-D;-D;-D Nezapomenu, přibalím i bernardýna ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

oldiess

17. 12. 2010 11:15
Co tak příští kontrolu o měsíc dřív?

A další rovněž, a pak byste je měla  už jen v říjnu a dubnu, kdy přeci jen obvykle tolik nesněží;-D

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

17. 12. 2010 12:16
Re: Co tak příští kontrolu o měsíc dřív?

Mně sníh nevadí neb jsem schoulená buď v mužském náručí nebo zakrytá dekou.. a hlavně, mám se z té zimy vždy kam vracet, domů VV

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

17. 12. 2010 7:07
nekuř:)

R^;-D

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

17. 12. 2010 7:57
Re: nekuř:)

Já vím a kaju se, nebyl by k mání senzibil, jenž by mne to odnaučil lusknutím prstů ;-D:-)

0 0
možnosti
M

motylek_02

17. 12. 2010 5:16
:-)

a sanitak je fesny? a svalnaty? a voni?

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

17. 12. 2010 7:59
Re: :-)

Krása je pomíjivá, je sympaťák a pořád se usmívá VV

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

16. 12. 2010 21:54
:-)))

Ivett, fakt Tě vidím, jak si BLESKOVĚ natahuješ ponožky !!! ;-D Básnička překrásná jako vždy - už bys z nich měla udělat knížku !!! To bych i JÁ ČETLA. ;-D A zcela výjimečně Ti dávám karmu. ;-D;-)VVR^R^

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

16. 12. 2010 22:14
Re: :-)))

Znáš to, když musíš udělat něco se zataženým břichem a na jedno nadechnutí? A opravdový problém nastává, když má kocourek hravou

Další záludností je nohy, strčená do nohavice, která má tu vnitřní vložku potrhanou, jasně, ty bys padla, kdybys viděla můj Tanec sv. Víta, mňo, není všechno jen o nafouknutých kolech u vozíku ;-D

Básničky si sice ukládám, ale leckdy zapomenu.. už jich prošla spousta vniveč, jsou mou radostí, třešničkou na dortu, líp se s nimi usíná neb nejčastěji v mysli vytanou v době půlnoční, ale neboj, pro tebe vymyslím přímo na tělo, respektive pro dušiVV V

0 0
možnosti
P

pěnice

16. 12. 2010 21:24
Musím Vám napsat,

jak pokaždé žasnu,když čtu Vaše články,jak skvělý jste pozorovatel a dokážete popsat zdánlivě obyčejné věci.Přitom tak čtivě.Píšete tak věrně,že jsem tu cestu prožívala s Vámi.Jsem teď v nemocnici velmi často,vlastně třikrát týdně na skoro pět hodin a tak vím,jak je důležité.když se sestry a lékaři chovají s citem,lidsky.Mám velké štěstí,že kolektiv,kde chodím je přímo skvělý.Takže děkuji za počtení a přeji krásné a pohodové vánoční svátky.Nechci se vtírat,ale co autíčko? Je na pořadu dne?

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

16. 12. 2010 21:37
Re: Musím Vám napsat,

Děkuji moc, mám ráda vzkazy, které hladí stejně jako písně mého oblíbence.. autíčko je již dokonce vybrané, jenže je pod haldou sněhu. Prozatím jsme jeho "zdravotní" prohlídku odložili, ale už na mě modře juká :-) Přeji nádherné prožití vánočních svátků, ať ten největší dárek, naše srdce, bije pravidelně a bez jizev, zasazených životem V

0 0
možnosti
P

pithart

16. 12. 2010 20:38
Přeju Vám

pěkné svátky, paní IK :-)

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

16. 12. 2010 20:53
Re: Přeju Vám

I Vám, milý pane, až ráno vstane kočičí smečka a vlečka bílých vloček zatancuje polku, vzpomeňte, prosím, na přestárlou holku.. mějte se hezky V

0 0
možnosti
S

sedici

16. 12. 2010 19:24
Zavidim Vam optimismus

U mne temer kazde rano provazi vetsinou nadavky a kleni. Kdyz po  zapasu s oteplenyma kalhotama zjistim, ze mam obe nohy v jedne nohavici, a ponozku naruby, tak vzduchem litaj neskutecne vyrazy.:-) A do toho pride nektery syn, ze nevi co na sebe do skoly, protoze ty kalhoty ze vcera ma jeste mokre a on nam to prece vecer rikal.;-D Az me to zas zitra chytne, tak si na tenhle clanek vzpomenu. Treba tech nadavek bude min.

Mejte krasne svatky.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

16. 12. 2010 19:36
Re: Zavidim Vam optimismus

Podle mne by se mohl natočit dokument, jak se neoblékat :-) Po případě komediální šot o stříhání nehtů na noze s kočkou obtočenou kolem zápěstí. Mám z toho švandu a zároveň pocit důležitosti. Oblékání rovná se procházce, byť by trvala pár minut. ;-D:-)

0 0
možnosti
JV

omalovánka

16. 12. 2010 15:56
zbytek dne

Den začal stejně,jako každý jiný všední den - u mne je to pravidelně ve 3 hod. v noci.Je to doba,kdy se na svět asi nikdo netváří moc optimisticky,ale já už jsem s tím tak nějak smířená - nestěžuju si.V práci obvyklý shon,kafe v poklusu mezi mnoha telefonáty,administrativa nás jednou všechny zavalí,o půlhodinové přestávce si mohu nechat jenom zdá.Peníze dnes (alespoň někde) nikdo nikomu za nicnedělání nedá. Opravdu všední den.Před chvilkou jsem si přečetla Váš článek a zbytek dne je pro mne svátkem.No,není na tom světě fajn?;-D

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

16. 12. 2010 16:39
Re: zbytek dne

No bodejť, taková horká káva uprostřed právě utřeného stolu, čisté záclonky začátkem jara, kdy slunce tak nějak ukazuje jejich bělost víc nebo zaklepání na dveře ve chvíli, kdy se člověk cítí sám.. obyčejnost neexistuje, tu vytváříme sami :-):-)

Děkuju vám V

0 0
možnosti
D

Dubina

16. 12. 2010 15:20
Tak a zase

Uz mam pocit ze jsem jako ten kolovratek ,Ivko kazdy clanek je unikat a kazde podeleni o tve pocity voni clovecinou ........dekuji V

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

16. 12. 2010 15:47
Re: Tak a zase

Já jsem získala strašně moc díky svým nevidomým přátelům. U každého článku si uvědomuji, že to, co já popíšu, musí oni, ač slepí, zároveň se mnou vidět. Přiznám, dá to fušku, ale učím se. A strašně ráda se rozhlížím kolem, aby mi nic neuteklo. Ticho v pokoji napomůže tam, kde selhává představivost a fantazie.

Děkuji moc VV

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1962x
Jsem optimistická vozíčkářka, rychlejší než vítr.. někdy..

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy