Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Antonín1

16. 12. 2010 19:19
Blahopřání k optimismu...

Milá Ivetko,venku je sněhu pomalu na metr,dal by se prodávat,třeba do teplých krajů a zpět by nám mohli zase dodat trochu tepla,kterého tam jistě víc než nadbytek...kdyb to tak šlo a to velké KDYBY....to jsou ty tajná přání lidí a každý má to své a jen své...Proto Vám přeji stejně optimistické vánoční svátky a případně i změnu té Vaší nemoci k lepšímu,ale hlavně do Nového roku a dalšího času Vám přeji plný pytel naděje i optimismu a hlavně trpělivosti.Píšete moc pěkně a Vaše básničky potěší. Zdraví Vás Ant.Tobiška.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

16. 12. 2010 22:53
Re: Blahopřání k optimismu...

Milý Toníčku, moc a moc Vám děkuji, zdravotní stav už, bohužel, změnit nelze, ale nohy nejsou všechno, dokud myslím, jsem a já se mohu jen snažit, odávat druhým ten můj pohled na život kolem nás. Není to jen o kráse a výhrách, ale především o lidskosti, nadhledu, slušnosti a vráceném úsměvu neznámého neznámému VV

0 0
možnosti
D

Dubina

14. 12. 2010 6:16
Hezke

Dekuji Ivetko ,za krasny clanek . Nemuzu si ale odpustit jednu vec ,Jestli tady sirka cte ty prizpevky musi ho trefit slak ,nebot tady to je same pohodove :))VPreji ti krasne vanoce !!

0 0
možnosti
LPB2

Lumpíí po banánu 2

14. 12. 2010 18:39
Re: Hezke

Sirku už nečtu - protože komentáře bylo to jediné, co mělo šťávu. Když neotevírá diskuze, tak je to jen takové slohové cvičení jak od malého žáčka ....

0 0
možnosti
D

Dubina

14. 12. 2010 6:13
Hezke

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

13. 12. 2010 9:23
Ode mne tentokrát ne...

...ale hezký den přeji :-)

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

13. 12. 2010 21:06
Re: Ode mne tentokrát ne...

I vám, mějte se hezky :-)

0 0
možnosti
K

krkavec61

11. 12. 2010 14:51
to je zase patosu...

...dejte pozor ať se z toho neroztečete..

0 0
možnosti
LPB2

Lumpíí po banánu 2

11. 12. 2010 15:04
Re: to je zase patosu...

hihi - jestli se Ivetka rozteče, tak hned přijedu, naplním tisíc lahviček a budu dodávat "tekuté štěstí a lásku" ;-)

0 0
možnosti
AT

A.thimo

11. 12. 2010 14:31
Moc

krásné...! :-)R^V

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

11. 12. 2010 15:18
Re: Moc

Děkuji moc VV

0 0
možnosti
B

Bobrufka

11. 12. 2010 13:26
A pak že sedmička je obyčejné číslo

:-), nejen maminka a padající hvězda...i ta sedmička tenkrát byla šťastná :-)R^.

Zase jsi mě dostala...ale ráda bych, kdyby se ta láska dala zabalit a převázat pentlí, taky bych ti kousek poslala :-)

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

11. 12. 2010 13:28
Re: A pak že sedmička je obyčejné číslo

Já jí cítím, jakou energii človíček vydává, taková se vrací a dvojnásobně.. cítím lásku a přátelství a balím se do nich jak do vlněného svetru, upleteného maminkou V:-)

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

11. 12. 2010 13:16
Ivett,

pěkně jsi nás zase rozněžnila, to Ty teda umíš. Ještě, že já ty svátky takhle neprožívám. Ale, když myslíš, tak já lidem budu na potkání říkat, jak je mám ráda. Vyzvedneš si mě pak v Bohnicích ? ;-D;-)R^R^VVV

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

11. 12. 2010 13:20
Re: Ivett,

Tvoje reakce je opět na solar, úžasná dívko s tak bezkonkurenčním humorem.. jasně, že vyzvednu, jen musíš vydržet, až bude električák VV

0 0
možnosti
TH

schogetten

11. 12. 2010 12:56
[R^]

Krasne napsane, az mi vlitly slzy do oci. Ja jsem podobne Vanoce take zazila, pred 4 roky. To jsem doslova ukecala doktory, aby mi dali maminku domu a nemusela byt v nemocnici. Obema nam bylo jasne, ze jsou to nase spolecne posledni Vanoce, ale na mamince bylo videt, jak moc se snazi nedat na sobe nic znat. Bohuzel dva tydny na to uz jsem s maminkou sedela v nemocnici, drzela ji za ruku a ona odesla. Byla jsem moc vdecna, ze jsem mohla byt s ni... Vam kouzelne Vanoce a jeste mnoho stastnych let!!!V

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

11. 12. 2010 13:00
Re: [R^]

Děkuji vám, maminčina vůně mi někdy v podvečer proletí kolem tváře.. to naše společné už mi nikdo nevezme.. mějte se jen a jen hezky a pevné zdraví přeji :-)V

0 0
možnosti
L

lucy125

11. 12. 2010 12:22
Jsem dojatá

Nádherný a pravdivý článek. Cítím to stejně. Už dávno jsou pryč časy, kdy jsem se těšila hlavně na ty dárky. Dnes je pro mě nejdůležitější, že čas můžu trávit se svojí rodinou a že jsou všichni zdraví. Za to se musí děkovat. Věř mi Ivetko, že já tě na ty Vánoce obejmu. Sice jen virtuálně, ale ty to určitě ucítíš.

VVV

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

11. 12. 2010 12:27
Re: Jsem dojatá

Já to vím, Lucinko, mám to obrovské štěstí, že jsou kolem mne opravdoví přátelé, kterých si nesmírně vážím a které si hýčkám..  a ty k nim patříš VVV

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS