Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bobrufka

3. 12. 2010 10:00
Hezké Ivko

:-)R^

0 0
možnosti

mejsehezky

3. 12. 2010 10:38
Re: Hezké Ivko

Děkuji a nezapomeň, měj se hezky :-);-D

0 0
možnosti

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

29. 11. 2010 21:11
Tak tohle se povedlo - skvělý !!! :-)))

Jsi prostě nejlepší, ozdoba přístřeší, jsi prostě nejlepší, lepší než on. ;-)R^R^R^V

0 0
možnosti

mejsehezky

29. 11. 2010 21:18
Re: Tak tohle se povedlo - skvělý !!! :-)))

Hrdě hlásím, že vím ;-D Děkuju Liduško VV

0 0
možnosti

rezjirrezjir

29. 11. 2010 19:01
A teď si představte

že pan Hrebenár má tytéž problémy od mimčete. A nikdy nepříjde na to, komu za to vděčí. Svému nenarozenému staršímu bratru či sestřirčce, které jeho rodiče nechtěli.  

0 0
možnosti

mejsehezky

29. 11. 2010 19:14
Re: A teď si představte

To by byla chyba se pitvat v minulosti, co by bylo, kdyby...

Je dospělý, svým způsobem soběstačný, když si dojde nakoupit, co kdyby byl sám? Musel by si pomoct.. mám za to, že je absolutně nesamotný, možná pohodlný :-) 

0 0
možnosti

Vránolump

29. 11. 2010 15:05
Znáte "Tuláka po hvězdách"

od Jacka Londona? Je to sice dost drsný příběh, ale skvělejší ukázku vítězství ducha nad hmotou neznám. Mějte se ...hezky. :-)

0 0
možnosti

mejsehezky

29. 11. 2010 15:23
Re: Znáte "Tuláka po hvězdách"

Mám, mám přece vás.. knížku samozřejmě znám, dala mi jí kdysi maminka :-) Děkuju moc V

0 0
možnosti

Dubina

29. 11. 2010 14:16
Hura novy clanek od Ivetky

Jak ja se vzdy tesim na novy clanek . .Souhlasim s diskuterem ,ze JH to asi tezce ponese ,ze pod tvymi clanky jsou jen pochvaly a kazdy te Ivko ma moc rad . Budeme vzdy stat pri tobe ,vsichni .. jsi proste nase slunicko V

0 0
možnosti

mejsehezky

29. 11. 2010 14:35
Re: Hura novy clanek od Ivetky

Ivetka se tady culí, vylezly mi dolíčky, ke kočkám se tváří tulí, něco vlhké pod víčky VVV

0 0
možnosti

martinII

29. 11. 2010 13:35
Jsem sama a je mi smutno

Život je sám o sobě dost složitý a často jsme sami. Píšeme to a povídáme si o tom. Je to zdravé a přináší to úlevu, některé skály se otevírají a srdce měknou zvláště ty co je mají na dlani. Jen malý příspěvek k zamyšlení, není osobní a je pozitivně motivující. Připojte se přátelé a nabijte si energii.... hezké zasněžené dny !

http://ninivemail.blogspot.com/2008/01/jsem-sama-je-mi-smutno-tak-napi-ninive.html V

0 0
možnosti

mejsehezky

29. 11. 2010 13:39
Re: Jsem sama a je mi smutno

Já přijdu... přeji hezký den :-):-)

0 0
možnosti

lucy125

29. 11. 2010 13:28
Super

Opět skvělý článek. Díky za příjemné počtení. Měj krásný den Ivetko a hlavně úsměv na tváři.

;-D

0 0
možnosti

mejsehezky

29. 11. 2010 13:38
Re: Super

Lucinko, koutky jsou zvednuté díky takovým lidem jako jsi ty.. čichám, čichám člověčinu VVV

0 0
možnosti

emersonskej

29. 11. 2010 12:35
Tak jsem až dnes...

... díky odkazu na jiný blog objevil ten Váš a hned mi bylo jasné, proč je na Vás Hrebenár tak nabroušený. Vy nepřežíváte, tak jako on - Vy ten svůj život vzdor postižení vychutnáváte plnými doušky, což on nedokáže. Žijete a křičíte svou radost z žití do světa, zatímco on se světa kolem sebe panicky bojí a proto nesnese pomyšlení, že jiný postižený je onoho radostného žití bez problémů schopen. Jste zjevně ona silná osobnost, za kterou se Hreb tak bláhově považuje a kterou se nikdy nemá šanci stát !!! On se přáteli toliko chlubí, zatímco vy je nejspíš doopravdy máte.

Přeji hodně štěstí a radosti v dalším životě a z ubohého Hrebenára si nic nedělejte - nestojí za to kazit si jím žití !!!R^

A mimochodem - samosebou karma !!!:-)

0 0
možnosti

mejsehezky

29. 11. 2010 12:52
Re: Tak jsem až dnes...

Fííí, prokouknul jste mne skrz naskrz ;-D Ono samo o sobě není jednoduché žít s handicapem, ale proč si z něj neudělat přednost. Beze studu a falše v hlasu mohu prohlásit, že za mnou na daleký sever přijedou i přátelé z Moravy, z Prahy.. i tvarohové buchty a medvídka pro štěstí dovezou, vyvezou ven, jsou prostě fantastičtí.. a já jsem jim nesmírně vděčná, že mi obětují čas, tak vzácný a rychle ubíhající.

Děkuju vám VV

0 0
možnosti

klikni.

29. 11. 2010 11:44
Teď královnou jsem já...

ne já, ale Ivetka, koruna na fotečce ji sluší, jinak karmaV

0 0
možnosti

mejsehezky

29. 11. 2010 12:00
Re: Teď královnou jsem já...

Od přátel korunka, obrázek věnován, neboť jsem byla inspirací, krásná doba V:-)

0 0
možnosti

Glock Mark XI

29. 11. 2010 10:41
S tím Hrebenarem jste se sekla

Vy si myslíte, že to vezme? Já bych tipoval, že to vezme jako další provokaci a "zplodí" další směs stížností a urážek (snad pro to existuje nějaký slovní tvar, ale bohužel mne momentálně nic nenapadá). Ještě, že budou ty Vánoce, to by i Sirkovi měla změknout pusa.

0 0
možnosti

Glock Mark XI

29. 11. 2010 10:42
Re: S tím Hrebenarem jste se sekla

jinak díky za básničku, je hezká. :-)R^

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS