Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bobrufka

Hezké Ivko

:-)R^

0/0
3.12.2010 10:00

mejsehezky

Re: Hezké Ivko

Děkuji a nezapomeň, měj se hezky :-);-D

0/0
3.12.2010 10:38

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

Tak tohle se povedlo - skvělý !!! :-)))

Jsi prostě nejlepší, ozdoba přístřeší, jsi prostě nejlepší, lepší než on. ;-)R^R^R^V

0/0
29.11.2010 21:11

mejsehezky

Re: Tak tohle se povedlo - skvělý !!! :-)))

Hrdě hlásím, že vím ;-D Děkuju Liduško VV

0/0
29.11.2010 21:18

rezjirrezjir

A teď si představte

že pan Hrebenár má tytéž problémy od mimčete. A nikdy nepříjde na to, komu za to vděčí. Svému nenarozenému staršímu bratru či sestřirčce, které jeho rodiče nechtěli.  

0/0
29.11.2010 19:01

mejsehezky

Re: A teď si představte

To by byla chyba se pitvat v minulosti, co by bylo, kdyby...

Je dospělý, svým způsobem soběstačný, když si dojde nakoupit, co kdyby byl sám? Musel by si pomoct.. mám za to, že je absolutně nesamotný, možná pohodlný :-) 

0/0
29.11.2010 19:14

rezjirrezjir

Re: A teď si představte

Neměl nikdy šanci stát se dospělým, prostě mu chybí tvrdé zkušensti  s normálního dětství. Nikdy nehral fotbal, nikdy nebyl faulován.   

0/0
29.11.2010 22:08

rezjirrezjir

Re: A teď si představte

Mně zase z pravopisu.

0/0
29.11.2010 22:20

Jane_Wyndham

Re: A teď si představte

to nemyslite vazne...:))) taky jsem nikdy nehrala fottbal, ale treba vybiku, na voziku... to ho taky neomlouva. asi se nesnazil nikdy. jakto ze ja mam "tvrde zkusenosti normalniho (co to je?) detstvi?" proc ho tak branite? nebo berete vozickare jako nesvepravna zviratka, co za sebe nemuzou? muzou. mame stejnou odpovednost k sobe i druhym, i pan hrebenar. zadne vyjimky a omluvy. proc taky? vozik je KOMPENZACNI POMUCKA. to jaky clovek je, neni o voziku

0/0
29.11.2010 23:02

rezjirrezjir

Re: A teď si představte

Já ho nebráním, pouze vysvětluji, proč své blogy píše, tak jak píše.

0/0
29.11.2010 23:34

mejsehezky

Re: A teď si představte

Pokud vím, chodí o francouzských holích, vozík mu zamítli..

0/0
30.11.2010 7:45

mejsehezky

Re: A teď si představte

To je pravda, je to malé velké dítě ;-D:-) Pravopis odpouštím :-)

0/0
30.11.2010 7:43

rezjirrezjir

Re: A teď si představte

Ještě něco, lidská psychika na těžké poškození zdravotního stavu reaguje velmi zajimavým způsobem. Pokud třeba vás postihne ve 13 letech těžký úraz, v jistém smyslu mentálně a především emočně už navždy zůstane na úrovni 13 letého dítěte. Pana Hrebenára to postihlo v inkubátoru. Jasné ?

0/0
29.11.2010 22:15

sedici

Re: A teď si představte

Pitvat se v pricinach proc je to tak, a kdo za to muze je blbost. To tu muzem rozebirat,jestli je lepsi byt mrzak od mala, nebo se stat kriplem behem zivota. Na to muzem nabalit rodinu, deti atd. Nikdy nikdo nedopatrame konce. Proste vsichni musime zit s tim, co mame a ne se za to schovavat.

0/0
29.11.2010 19:35

rezjirrezjir

Re: A teď si představte

Tak čím dřív se hendikepovaným/anou stanete, tak tím více to postihne vaší sociální inteligenci. Má to jistou výhodu, onen bezprostředně dětský pohled na svět, což se právě odráží v blozích pana Hrebenára.  

0/0
29.11.2010 22:19

Jane_Wyndham

Re: A teď si představte

vy jste takovy teoretik, co? ja si treba myslim, ze dostat se na karu v prubehu zivota je daleko horsi. adaptacni krize, sok... "my", co to mame odmala, mame cas si na to zvyknout, naucit se s tim pracovat a zit... prijde "nam" to normalni. alespon mne, neprijdu si jina a nechapou jine zachazeni, podminky a komunikaci. nechci ulevy, kdyz to neni nutne...

0/0
29.11.2010 23:06

sedici

Re: A teď si představte

Jane, tohle bych taky netvrdil. Ono je asi rozdil i to, kdy se behem zivota clovek treba na vozik dostane. Podle me je "idealni" zmrzacit se tak kolem 30ti. Clovek uz ma nejake zazemi, rodinu,kamarady, vzdelani, zamestnani, bydleni. Tohle vsechno budovat na voziku je asi daleko tessi. Na druhou stranu je clovek jeste ve 30ti fyzicky na vrcholu sil, takze je schopny se naucit starat se o sebe, natrenovat a vypilovat presun\y, hygienu a pod. Takze to ma asi jednodussi nez nekdo, handicapovany od mala.

0/0
30.11.2010 12:49

mejsehezky

Re: A teď si představte

Drsné, ale pravdivé.. R^

0/0
30.11.2010 16:13

Jane_Wyndham

Re: A teď si představte

na to je asi tisic uhlu pohledu.:) jenze ne kazdy si to v tu chvili takhle racionalne zhodnoti... ma zajety zivot a najednou je vse jinak... co kdyz k praci potrebuje nohy? co kdyz ma skolu, kterou po urazu nemuze uplatnit? co kdyz bydli v patym patre panelaku bez vytahu a v najmu? co kdyz mu holka utece (stava se), kamaradi maji jine hodnoty, ktere mel i on driv? dost casto to pak clovek zabali a i kdyz by mohl, nenauci se nic.. nejde to globalizovat. a taky vi, jake to je, chodit, behat, tancit... ja to nevim. chuzi si moc nepamatuju kdyz se mi o tom zda, jako bych mela porad upadnout. nechybi mi to. fakt si nemyslim, ze urazak to ma jednodussi, nez nekdo, kdo s tim zije odmala, takze se nic vlastne ucit nemusi. on tak zije, prijde mu to normalni. alespon ja a nekteri dalsi, co znam, to tak maji... vy mate kliku, ze jste takovy, jaky jste a berete to zrovna takhle. ale znam i dost urazaku, co to teda berou o hodne hur...

0/0
30.11.2010 19:11

sedici

Re: A teď si představte

Jane, v necem mate pravdu. 1000 lidi= 1000 pohledu. Ale na druhou stranu, i kdyz je to prkotina...Starsi syn ma odmalicka bryle, do zhruba 7mi let je odmital nosit, rozbijel je, trucoval, bral to jako nechtene nutne zlo. Dneska ma 11 a bere ty bryle jako samozrejmost, pomoc a vitanou kompenzaci. Proste vekem clovek dospiva a meni nazory.

PS. v zadnem pripade nechci nikomu vnucovat svuj pohled na tyhle veci. Jen tak nahlas uvazuju.

 Jo, a netykame si ?:-)

0/0
30.11.2010 20:03

kytt 1.0

Re: A teď si představte

aha, tak to jsme nejmíň dva. S tím rozdílem, že já si matčiny dva potraty před mým narozením bohužel pamatuji, pokud je něco takového možné. Antiepileptika v kombinaci s těhotenstvím a posudkovými doktory osmdesátých let holt nebyla dobrá kombinace. Tak to prostě je, a co má být? Každopádně máte velmi intimní a překvapivé informace o příčinách zdravotního stavu pana H.

0/0
29.11.2010 19:38

rezjirrezjir

Re: A teď si představte

Ty  poskytl nám všem svým vyprávěním o chvílích strávených v inkutbátoru a jeho důsledcích. . Další informací je to tatinkovo rozbíjení jeho nějakých hraček, to svědčí o velmi vypjatých vztazích v jeho rodině.

Rozdíl mezi vámi a panem Hrebenárem je, že vám to tedy docvaklo. A jakmile znáte přičiny, tak se vám lepé orientuje v rodinných vztazích.   

0/0
29.11.2010 22:02

Jane_Wyndham

Re: A teď si představte

hm, a co jako? ja se narodila jako zdrave dite pro radost rodicu, a ted uz se oni i ja 25 let divame, jak mi postupne vypina telo, a nevim jak oni, ale i ja se ve skrytu bojim, co prestane fungovat priste - natrvalo.,.. ale nemluvime o tom, nemyslime na to., jsou na tom lidi hur. a to by si mel jiri rikat. mne to pomaha, aby me nenapadlo se litovat. ziju ted a do budoucna. a kdo nechce zapsknout a zjirkovatet, v co by kdyby se nerochni. timhle ho neomlouvejte. je to jen vymluva a vlastni neschopnost

0/0
29.11.2010 19:52

Jane_Wyndham

Re: A teď si představte

jo, a navic bych fakt nesrovnavala potize pani ivet s jirkou. je to neco o moc jineho. dalsi, co si mysli, ze ZP jsou homogenni pytel?

0/0
29.11.2010 19:55

mejsehezky

Re: A teď si představte

Ani se to nedá, odlišná diagnóza, délka nemoci, zkušenosti.. důležité je "jít" dopředu, nezůstat zaseklý, což je zřejmě největší problém JH :-) Stydí se za sebe, povídačky o hrdosti jsou jen obranou, je naštván na osud, lidi i stát.

0/0
29.11.2010 21:43

rezjirrezjir

Re: A teď si představte

Neberu vám tu vaší interpretaci, ale je rozdíl v tom, když něco máte zmapovano ve své minulosti a minulosti rodinných vztahů, a nebo se v tom nemáte šanci orientovat. To pak nemáte žádnou oporu pro své jednání.  

0/0
29.11.2010 22:06

mejsehezky

Re: A teď si představte

Otázkou je, jestli chce mapovat nebo zůstat v jednom pokoji?

0/0
30.11.2010 7:47

rezjirrezjir

Re: A teď si představte

Ano máte šanci žít právě teď, ale pokud jste četla první články pana hrebenára o sobě, o moc lépe na tom není (srdce, páteř).

0/0
29.11.2010 22:11

Jane_Wyndham

Re: A teď si představte

:) ale to je prece ve vysledku jedno, kdo je na tom hur, to tady prece hrat nebudeme. a urcite ne s vami, vy jeho stav neznate. a ja mu nic moc uz neverim. podle mne na tom zas tak spatne neni, ne tak, aby nemohl zit. a vozik, ani inkubator ho nijak neomlouva a nevim, proc bychom meli byt schovivavi. jednou je "hrdy postizeny", tak se s tim musi srovnat. je plne odpovedny za svuj zivot a ciny v nem.

0/0
29.11.2010 22:58

rezjirrezjir

Re: A teď si představte

Nevím o tom, že bych navrhoval zde zbavit pana Hrebenára svéprávnosti. A nějaké odpovědnosti za svůj život.

0/0
29.11.2010 23:37

Vránolump

Znáte "Tuláka po hvězdách"

od Jacka Londona? Je to sice dost drsný příběh, ale skvělejší ukázku vítězství ducha nad hmotou neznám. Mějte se ...hezky. :-)

0/0
29.11.2010 15:05

mejsehezky

Re: Znáte "Tuláka po hvězdách"

Mám, mám přece vás.. knížku samozřejmě znám, dala mi jí kdysi maminka :-) Děkuju moc V

0/0
29.11.2010 15:23

Dubina

Hura novy clanek od Ivetky

Jak ja se vzdy tesim na novy clanek . .Souhlasim s diskuterem ,ze JH to asi tezce ponese ,ze pod tvymi clanky jsou jen pochvaly a kazdy te Ivko ma moc rad . Budeme vzdy stat pri tobe ,vsichni .. jsi proste nase slunicko V

0/0
29.11.2010 14:16

mejsehezky

Re: Hura novy clanek od Ivetky

Ivetka se tady culí, vylezly mi dolíčky, ke kočkám se tváří tulí, něco vlhké pod víčky VVV

0/0
29.11.2010 14:35

martinII

Jsem sama a je mi smutno

Život je sám o sobě dost složitý a často jsme sami. Píšeme to a povídáme si o tom. Je to zdravé a přináší to úlevu, některé skály se otevírají a srdce měknou zvláště ty co je mají na dlani. Jen malý příspěvek k zamyšlení, není osobní a je pozitivně motivující. Připojte se přátelé a nabijte si energii.... hezké zasněžené dny !

http://ninivemail.blogspot.com/2008/01/jsem-sama-je-mi-smutno-tak-napi-ninive.html V

0/0
29.11.2010 13:35

mejsehezky

Re: Jsem sama a je mi smutno

Já přijdu... přeji hezký den :-):-)

0/0
29.11.2010 13:39

lucy125

Super

Opět skvělý článek. Díky za příjemné počtení. Měj krásný den Ivetko a hlavně úsměv na tváři.

;-D

0/0
29.11.2010 13:28

mejsehezky

Re: Super

Lucinko, koutky jsou zvednuté díky takovým lidem jako jsi ty.. čichám, čichám člověčinu VVV

0/0
29.11.2010 13:38

emersonskej

Tak jsem až dnes...

... díky odkazu na jiný blog objevil ten Váš a hned mi bylo jasné, proč je na Vás Hrebenár tak nabroušený. Vy nepřežíváte, tak jako on - Vy ten svůj život vzdor postižení vychutnáváte plnými doušky, což on nedokáže. Žijete a křičíte svou radost z žití do světa, zatímco on se světa kolem sebe panicky bojí a proto nesnese pomyšlení, že jiný postižený je onoho radostného žití bez problémů schopen. Jste zjevně ona silná osobnost, za kterou se Hreb tak bláhově považuje a kterou se nikdy nemá šanci stát !!! On se přáteli toliko chlubí, zatímco vy je nejspíš doopravdy máte.

Přeji hodně štěstí a radosti v dalším životě a z ubohého Hrebenára si nic nedělejte - nestojí za to kazit si jím žití !!!R^

A mimochodem - samosebou karma !!!:-)

0/0
29.11.2010 12:35

mejsehezky

Re: Tak jsem až dnes...

Fííí, prokouknul jste mne skrz naskrz ;-D Ono samo o sobě není jednoduché žít s handicapem, ale proč si z něj neudělat přednost. Beze studu a falše v hlasu mohu prohlásit, že za mnou na daleký sever přijedou i přátelé z Moravy, z Prahy.. i tvarohové buchty a medvídka pro štěstí dovezou, vyvezou ven, jsou prostě fantastičtí.. a já jsem jim nesmírně vděčná, že mi obětují čas, tak vzácný a rychle ubíhající.

Děkuju vám VV

0/0
29.11.2010 12:52

klikni.

Teď královnou jsem já...

ne já, ale Ivetka, koruna na fotečce ji sluší, jinak karmaV

0/0
29.11.2010 11:44

mejsehezky

Re: Teď královnou jsem já...

Od přátel korunka, obrázek věnován, neboť jsem byla inspirací, krásná doba V:-)

0/0
29.11.2010 12:00

Glock Mark XI

S tím Hrebenarem jste se sekla

Vy si myslíte, že to vezme? Já bych tipoval, že to vezme jako další provokaci a "zplodí" další směs stížností a urážek (snad pro to existuje nějaký slovní tvar, ale bohužel mne momentálně nic nenapadá). Ještě, že budou ty Vánoce, to by i Sirkovi měla změknout pusa.

0/0
29.11.2010 10:41

Glock Mark XI

Re: S tím Hrebenarem jste se sekla

jinak díky za básničku, je hezká. :-)R^

0/0
29.11.2010 10:42

mejsehezky

Re: S tím Hrebenarem jste se sekla

V každém, úplně každém je strunka, kterou lze rozehrát.. i přiznání vlastních chyb zákonitě přichází, otázkou zůstává kdy ;-D

Děkuju, rýmy mne baví V:-)

0/0
29.11.2010 10:51

hanina.

Iveto,

přeji pěkný den:-)

0/0
29.11.2010 10:36

mejsehezky

Re: Iveto,

Mám, každý den.. děkuji a přeji totéž V:-)

0/0
29.11.2010 10:39

Lumpíí po banánu 2

nejste jen rychlejší než vítr

jste i rychlejší než slunce, protože paprsek od vás zazáří, i když je slunce schované za mraky či za horama ;-)V

0/0
29.11.2010 10:33

mejsehezky

Re: nejste jen rychlejší než vítr

Děkuju, to s tím větrem začne platit s jarem ;-DV

0/0
29.11.2010 10:35

vver440 multikulturní inženýr

když se řekne ležák, tak se mi vybaví

pivo, nebo neprodejnej výrobek:-):-)

0/0
29.11.2010 10:23





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.