Diskuse

Moment zániku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bobrufka

26. 11. 2010 8:41
Pozdrav pro Ivku

:-), tak když nad tím tak přemýšlím, tak mě napadlo, že se ti tím infarktem "účelově" srdíčko rozšířilo, abys pobrala všechnu lásku a krásy světa :-). Takže teď už to bude dobré R^

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

28. 11. 2010 20:41
Re: Pozdrav pro Ivku

Ježíš, to je hezký ;-DV

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

24. 11. 2010 10:59
Smrt nebolí...

...umírání ano :-)R^

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

25. 11. 2010 13:38
Re: Smrt nebolí...

R^:-)

0 0
možnosti
M

mámtřiděti

19. 11. 2010 0:05
Smrt existuje

Paní Kollertová, moc hezky napsané, člověk čte tak nějak jedním dechem. Stala se mi kdysi podobná věc. Od mládí trpím srdeční arytmií, která se v těhotenství poměrně hodně zhoršila. Ležela jsem několikrát na jipce a jednou když srdíčko bušilo a bušilo a já hladila bříško a svému chlapečkovi uvnitř říkala, spinkej zlatíčko všechno bude dobrý. Za plentou vedle mě proběhla podobná scéna, jakou jste popisovala. Bylo to tak syrové a hluboké. Nikdy jsem smrt neviděla a najednou byla vedle mě. Slyšela jsem jí, viděla, cítila.  Bylo mi tenkrát 26 let a přeš všechny své potíže a obtíže jsem si připadala nesmrtelná a neohrožená. Ani ve snu mě nenapadlo, jak brzy se se smrtí opět shledám. Nezemřela jsem já, ale bohužel můj malý týdenní synáček. Život už je takový, občas nám krutě připomene, jak je křehký. Děkuji Vám za hezké psaní a přeji hodně, hodně zdraví, opravdového štěstí a lásky. Míla

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

19. 11. 2010 7:41
Re: Smrt existuje

Uý podle vašich slov cítím, že jste dostatečně silná, abyste to ustála. Vy zvládnete cokoli a já jen budu doufat, že těch příjemnějších zážitků bude víc. Moc děkuji a posílám na dálku onu energii, která mi tu nafukuje pokoj.. mějte se hezky IvetV

0 0
možnosti
L

lucy125

18. 11. 2010 22:41
Ivetko

Chce se mi z toho článku brečet a vlastně ani nevím, co k tomu napsat. Pro takové situace se jen těžko hledají vhodná slova. Jen ti chci říct, že tě mám ráda. Buď zdravá Ivetko a pevně tě objímám.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

19. 11. 2010 7:38
Re: Ivetko

Lucinko, žádný pláč, žádné brečet, úsměv a koutky nahoru, mám tě ráda a neboj, Mějsinka se nedá.. VV

0 0
možnosti
PM

hanina.

18. 11. 2010 22:32
Iveto,

co dodat..., stejně jako včera u Petry, mějte se hezky, Vy to totiž fakt umíte, smekám...

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

19. 11. 2010 7:35
Re: Iveto,

Děkuju vám, přeji hezký den ;-DV

0 0
možnosti

jarinka

18. 11. 2010 20:40
Myslím si,

že smrt není součástí života. Smrt je zcela mimo život. Jeho opakem.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS