Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

lucy125

24. 10. 2010 14:35
Nádherné

Děkuju za překrásný článek. Opět jsem si ho beze zbytku vychutnala a měla jsem u něj samé příjemné pocity. Miluju, jakým způsobem popisuješ věci. To mě vždycky dostane a každý tvůj článek je pro mě krásným počtením, které si přečtu klidně i dvakrát a někdy i vícekrát. Máš můj obdiv a nejen za článek. Obdivuju, že jsi toho chlapa, který tě tak urážel, chtěla navštívit a promluvit si s ním. To je neuvěřitelně šlechetné gesto a ukazuje, jaké máš velké srdce. Toto by každý nedokázal. Je mi ctí, že můžu znát někoho takového. Přeju hodně dalších výletů a pak samozřejmě i hodně článků, které tak ráda čtu.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

24. 10. 2010 15:07
Re: Nádherné

Lucinko, děkuji, však ty máš dar k psaní o to vzácnější, že si veškeré věci pouze představuješ a to mi bere dech VV

0 0
možnosti

rezjirrezjir

24. 10. 2010 14:28
Takže jsme se dozvěděli dvě věci,resp. tři

Samozřejmě je to pěkné povídání, gratuluji k šikovné vnučce, ale nevím, kdo z vás dvou více brebentí. Ale pan H. tedy existuje fyzicky na uvedené adrese.  Pokud jsem četl, tak snad pan H. o sobě jako o inženýrovi níkdy nemluvil, pouze řekl, že má vysokoškolský diplom. Současně jste dala na řeči nějého náhodné známosti, které vás tak otrávily, že už jste našeho společného bloggařského známého odmítla navštívit. Ano, přesně tak, nic nedám na myšlení, vše sázím na dojem. Ale ono současně platí, důvěřuj, ale prověřuj. No nic, tak snad příště.

0 0
možnosti
L

lucy125

24. 10. 2010 14:54
Re: Takže jsme se dozvěděli dvě věci,resp. tři

No já se tomu nedivím. Měl byste snad chuť navštěvovat někoho, kdo by vás neustále urážel? Já tedy snad ani ne. Už snad jeho psaní v diskusích hovoří o tom, jaký je to člověk. Takové psaní není normální a ukazuje jen na to, že autor není duševně zdravý. Přečtěte si to všechno radši a pak posuzujte. Já naopak Ivetu obdivuju, že ho chtěla navštívit.

0 0
možnosti
K

krkavec61

24. 10. 2010 14:13
dojemné..

..když čtu vaše články tak je vždy celé propláču a na konci hlasitě vzlykám .....už to na mě zase leze...béééééé...bééééééé;-(;-(;-([;[[;-

0 0
možnosti
LPB2

Lumpíí po banánu 2

24. 10. 2010 14:14
Re: dojemné..

snad mohu poradit - v Lidlu mají akci na senzační kapesníčky XXL balení ;-)

0 0
možnosti
K

kyttt

24. 10. 2010 12:38
:)

Jéé, to je hezké! :-) Jsem moc ráda, že jste si výlet za rodinou užila a nikdo a nic vám ho nezkazilo. R^

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

24. 10. 2010 12:41
Re: :)

Nenechala jsem si ty dva dny zkazit, svět kolem je natolik úžasný, že malichernosti a bloudi jdou mimo mne ;-D;-D

0 0
možnosti
PIB

PanPredseda is back

24. 10. 2010 12:37
Pani Kollertova,

muzu se optat, co Vam rekl ten pan tak strasneho, ze jste inzenyra Vseznalka nakonec nenavstivila? Jestli nechcete odpovidat, nemusite.

0 0
možnosti
JM

jiricka2

24. 10. 2010 12:26
Ivuš:

věřím, že bylo bájo a přeji zas brzy očis´tující výklet. Zdá se, že autíčko už je zaběhlé, v pořádku:;-):-PR^

0 0
možnosti
LPB2

Lumpíí po banánu 2

24. 10. 2010 12:25
krásné a milé

V  a taky mě dostalo to, že rozeznáte dobrou kávu od zatuchlé - tak to já se tedy možná někdy k Vám na to kafčo stavím R^;-)

0 0
možnosti
P

pěnice

24. 10. 2010 12:24
Líbí se mi

Váš pohled na svět,jak vnímáte každou maličkost,kterou zdravý člověk nevidí.Je to jako se mnou.,Když jsem na jaře začala vidět okolní přírodu,jak začínají stromy listnatit a jiné,tehdy jsem pochopila ,že stárnu.Jako mladá jsem toto nevnímala.Děkuji za článek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1962x
Jsem optimistická vozíčkářka, rychlejší než vítr.. někdy..

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy