Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

J.Hrebenar

20. 10. 2010 3:40
Kdy napíšeš ten slíbený článek o nenávisti k Hrebenarovi?

Koukám, že jsi mne opět použila ve svém článku, to je velmi hrdinské. Mimochodem kdy napíšeš ten tvůj avizovaný článek na téma Proč nenávidím Hrebenara?

Čekám a ono stále nic a to jsi byla tak odhodlaná :-) , mimochodem ty na mě útočíš stále i na věci kterým zamák nerozumíš, tak jsem ti ukázal jaké to je když někdo tvou stejnou zbraní útočí na tebe

0 0
možnosti
M

motylek_02

20. 10. 2010 4:38
Re: Kdy napíšeš ten slíbený článek o nenávisti k Hrebenarovi?

ubozaku. jste zavistivy, zakomplexovany, neschopny akceptovat nesouhlasny nazor. Rozmazleny spratek Rv Na blogu je bezne ze se blogeri cituji a odkazuji na sebe. Vy ovsem berete vsechno jako utok.

0 0
možnosti

rezjir rezjir

20. 10. 2010 2:48
Vážená bloggerko

Uznejte, že vášnnivé obvinění pana hrebenára na Vaší adresu možná nemají opodstatnění, ale mají svou sílu a svůj život a svůj morální apel. Zkrátka je mezi námi někdo, komu se stojí o něco se ještě bít, o něco usilovat,  něco měnit.

Je možné, že tato osobnost sem tem přibere při své jízdě nějakou takovou myš, jakou vedlle něj představujeme my dva, ale oba můžeme vydechnout naposled s tím, že jsme rádi prožili svůj život ve stínu této osobnosti. Teprve pan Hrebenár dal naším životům určitou hodnotu.

Pozn. Nerad bych, aby to vyznělo pouze ironicky.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

20. 10. 2010 6:02
Re: Vážená bloggerko

Rozesmál jste mě ;-D;-D

0 0
možnosti
P

pěnice

19. 10. 2010 21:53
Paní Ivetko,

aspoň víte,jak vypadá srážka s blb.em.A s tím nic nenaděláte.Ten člověk je nemocný  a léčbu neznám.Asi jsou to vady vrozené.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

19. 10. 2010 22:01
Re: Paní Ivetko,

Já léčbu znám a bolí, bolí uvědomění si vlastních chyb. Když jsem byla ještě bez netu, občas mě přepadala skutečnost  zbytečnosti, nepříjemný fakt, že už jsem k ničemu. Proto jsem se pak rozhodla dávat tu druhou stránku, optimismus, víru v něco hezkého.. dovedu si představit, jak se každý, nejen handicapovaný, občas cítí. Proč bych měla užírat druhé, zdraví i nemocní chtějí přece naději k lepšímu životu :-)

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

19. 10. 2010 20:43
Mimochodem

Vzkaz panu Hrebenarovi: vy jste byl na jednom tříhodinovém vyšetření, pak tam šla vaše matka, já absolvovala dvě vyšetření hodinu a půl trvající a pak si šla pro razítko, kde vidíte rozdíl?:-):-)

0 0
možnosti
LPB1

Lumpíí po banánu 1

19. 10. 2010 21:35
Re: Mimochodem

rozdíl je velký - zatímco vy jste nejspíš dělala legracii a usmívala se, tak hřebec se tvářil útrpně a peskoval všechny kolem sebe.

0 0
možnosti

ellukas

19. 10. 2010 20:17
Loučím se

jdu se dívat na Tři dny kondora.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

19. 10. 2010 20:18
Re: Loučím se

Přeji příjemnou zábavu :-):-)

0 0
možnosti
S

Sophinka

19. 10. 2010 20:08
Že se nestydíš...

Máš miliony a ani se nepodělíš!

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

19. 10. 2010 20:10
Re: Že se nestydíš...

;-D Soni, tobě vždycky ;-D

0 0
možnosti

ellukas

19. 10. 2010 19:36
Jinak musím pogratulovat touto cestou

panu hrebenárovi, že stihl ten elektrický vozík získat daleko dříve než pani bloggerka.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

19. 10. 2010 19:39
Re: Jinak musím pogratulovat touto cestou

Já vysokou školu nemám, přiznávám. Jeho inteligence byla ihned k rozpoznání ;-D;-D

0 0
možnosti
LPB1

Lumpíí po banánu 1

19. 10. 2010 19:31
Moc Vám držím pace

A na toho od narození přespříliš opečovávaného mamánka zapoměňte. Nejspíš si ani neumí samostatně nakoupit a uvařit čaj (což je chyba jeho maminky). Čím to, že jeho komsomolsky úderné články vždy vyzní tak, že se my zdraví máme stydět za to, že necpeme právě jemu?8-o Vážím si Vás za Váš optimismus a ten správný přístup k životu. R^V:-)

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

19. 10. 2010 19:35
Re: Moc Vám držím pace

Myslím si také, že je vina v mamánkovství, pokud se chce pan JH "postavit na vlastní nohy", měl by žít sám, pak bych pochopila občasné stesky na neotevřené okno nebo studený oběd. Nějak si neuvědomuje, že jednou zůstane sám.

Děkuju Lumpíí ;-DV

0 0
možnosti

ellukas

19. 10. 2010 19:29
Ta básnička je fakt dobrá.

Ale s panem Hrebenárem doporučuji založit společnou domácnost a vysílat to v televizi, oba budete milionáři.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

19. 10. 2010 19:31
Re: Ta básnička je fakt dobrá.

Děkuju a nestrašte mě ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
P

pithart

19. 10. 2010 19:06
Ahoj

držte se a na toho trumpetu už nemyslete. R^

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

19. 10. 2010 19:17
Re: Ahoj

Děkuji vám, trumpeta není můj oblíbený hudební nástroj, já raději pianino ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1962x
Jsem optimistická vozíčkářka, rychlejší než vítr.. někdy..

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy