Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Kiwi328

29. 10. 2010 12:28
Tak to máme vyřízeno podstatné...

Mýlíte se. Podstatné je to razítko, které Vás posunulo blíž k vozíku. Pan H. je zcela a úplně nepodstatný. Domnívám se, že je zbytečné aby si dáma jako vy nechala něčím takovým zastínit den, i kdyby jenom na chvilku. Prosím, neplýtvejte svou energií na podobnou žoužel, která vám nesahá ani ke kolečku vozíku.

0 0
možnosti
BF

blanka fay

23. 10. 2010 23:21
pěkně zdravím:)

Moc se mi líbí vaše články a přístup k životu:-) jste duší i srdcem bojovnice:-), což se nedá říct o panu H., to jeho trapné vyjádření snad není třeba komentovat..

mějte se krásně..:-)

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

24. 10. 2010 11:49
Re: pěkně zdravím:)

Milá Blanko, já ještě jednou moc děkuji za váš článek a věřte mi, všichni handicapovaní kromě pana H. mají úplně jiný přístup k životu. Musí, aby přežili ne zrovna příznivý osud. Klobouk dolů před maminkami, které mají nepohyblivé dítě, klobouk dolů před lidmi nevidomými, bez nohou, před lidmi, paralyzovánými na lůžku. Znám jich dost, abych si udělala úsudek o článcích, které jsou házením hrachu na zeď, víc totiž není pan JH schopen. Jste skvělá, díky:-)V

0 0
možnosti
W

Wendolene/

20. 10. 2010 20:55
Razitko na mobilitu potrebuje jeden a papiry na hlavu druhy

Vubec se tim juvenilnim Jirickem nezabyvatejte, je to fnukal a nicka. Neumi si uzit zivota, umi jenom fnukat a otravovat. A jak se tady v diskusi projevilRv

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

20. 10. 2010 21:01
Re: Razitko na mobilitu potrebuje jeden a papiry na hlavu druhy

Ta pestrost povah pobaví, že ano? ;-D

Děkuju, já vím a jsem moc vděčná svým rodičům, jenž mi mou náturu do vínku dali V:-)

0 0
možnosti

rezjirrezjir

20. 10. 2010 20:11
Na vaše IQ nemá nikdo

Se divím, že na to vaše IQ dokázal vůbec někdo dosáhnout. To vám špatně změřili. Podle mě je tak 220.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

20. 10. 2010 20:15
Re: Na vaše IQ nemá nikdo

;-D IQ, ať je jakékoli, člověku nikdy nezaručí inteligenci ;-D

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

20. 10. 2010 15:57
zdravím

a za blogovou zvěř posílámV;-)

0 0
možnosti
GMI

Glock Mark IX

20. 10. 2010 16:24
Re: zdravím

9 jednou ranou, komu se to tak povede ....;-)

0 0
možnosti
JM

jmitas

20. 10. 2010 15:34
Paní Ivet...

máte zapotřebí kazit si život čtením blogu psychopata? Já to jednou zkusil a stačilo. Je nedůstojné, když si kolegové závidí, zesměšňují se a pomlouvají. Což není samozřejmě Váš případ. Proto do takových diskuzí nevstupuji a jsem rád. Mám své oblíbené(patříte mezi ně), občas přečtu i jiné, pokud možno nepolitické, pochválím, okarmuji atd. Víte o čem píši. Tak držím palce k tomu vozíku a těším se na nové zážitky. Ten "ošklivý" blog , pokud mohu radit, " ignorujte" a v diskuzi neodpovídejte.Rv.Pěkný den přejeR^kolega JiříV

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

20. 10. 2010 15:42
Re: Paní Ivet...

Děkuji vám, Jiří, já se ale bavím. Víte, v mém postavení je každý zájem (tedy i ten negativní) přínosem. Chování druhých nás učí, jak se nechovat nebo ukazuje naše vlastní chyby. Pan Hrebenar je tím prvním, samozřejmě, ale zároveň mne den co den přesvědčuje, že ta moje cestička je ta správná. A za to mu velký dík. Mějte hezký den V

0 0
možnosti
K

krkavec61

20. 10. 2010 14:20
dotaz...

..vy píšete z hladu a nebo vás platí nějaká nadace???

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

20. 10. 2010 14:26
Re: dotaz...

Z hladu, příteli, momentálně držím dietu, abych se vešla do vozíku ;-D  Pro nadaci píšu zdarma ;-D

0 0
možnosti
B

Bobrufka

20. 10. 2010 13:33
Ivko, nevíš, za co mě smazali?

zírám, nebylo tam jediné nevhodné slovo, pokud vím. Hrebenár asi má protekci- tak mě zas můžou smazat :-/

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

20. 10. 2010 14:25
Re: Ivko, nevíš, za co mě smazali?

Netuším, kočko, ale pro znalé není problém rozkliknout diskuzi i se smazanými příspěvky :-):-)

0 0
možnosti
M

motylek_02

20. 10. 2010 4:41
Iveto,

:-) gratulace, a tesim se na fotky a zazitky z vyjizdek.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

20. 10. 2010 6:18
Re: Iveto,

Moc se těším, svět internetu je krásný, ale sáhnout si na strom hezčí.. děkuju :-)V

0 0
možnosti
M

motylek_02

20. 10. 2010 4:31
k vyroku JH

toto je prispevek Ivety pod onim clankem o el. voziku:

U mne to bylo jinak, prý kdybych měla řidičák, nemusela bych na tolik vyšetření.

Když jsem se chtěla objednat na psychiatrii, řekla mi zdejší lékařka, že mě v životě neviděla a že nic takového nepotvrzují.. tak jen doufám, že měla pravdu a nebude mi to její vyšetření chybět..

01.06.2010 08:07 mejsehezky nevhodný příspěvek? vlákno reagovat

0 0
možnosti
M

motylek_02

20. 10. 2010 4:35
Re: k vyroku JH

kdyz uz nekdo nekoho obvini ze lzi Hrebenari, tak si alespon overi fakta. Ale vy ne. Vam jde napadat male holky anebo zenske. Iveta s Vami husy nepasla, vy zavistivy zakomplexovany ubozaku. V prispevku pouze zminuje ze lekar o nicem takovem nevi. Jste vztahovacny jedinec,ktery vse otoci proti druhym a dela ze sebe obet, ktera vsechny prevysuje inteligenci, postizenim a pravy na kde co. S Ivetou jste husy nepasl. Fuj!!!! Rv

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS