Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

suzvan

25. 10. 2010 20:21
:-)

Je fajn, že ste si to užila. Človek si musí život vychutnať. :-) A je úplne jedno, ak sa niekomu nebude páčiť, že je to práve KG. Splniť si sen, to je úžasný pocit. ;-)

0 0
možnosti

Mira4

24. 10. 2010 9:21
Já vám přeju váš osobní zážitek,

a moc vám přeju hlavně to, aby vás zdraví poslouchalo a zlepšovalo se vám, ale na druhou stranu nechápu, proč se svým niterným zážitkem musíte až takhle veřejně provokovat spoustu lidí, pro které je Gott jen prototypem všeho schopného prorežimního popíkáře dobře ovládajícího své řemeslo a hlavně zákony byznysu...

0 0
možnosti

mejsehezky

24. 10. 2010 11:44
Re: Já vám přeju váš osobní zážitek,

Koho jméno Karel Gott irituje, ten přece články s jeho jménem nevyhledává. To já ano, každá zmínka mne potěší.. mějte se hezky :-)

0 0
možnosti

s(h)arka

24. 10. 2010 8:23
je to jen člověk....

na ten piedestal, jste si ho postavila , jako spousta dalších..taky ráda chodím na Dana Landu, ale nikomu to necpu;-)

0 0
možnosti

mejsehezky

24. 10. 2010 11:42
Re: je to jen člověk....

Vidíte, já si poslechnu oba, ten zážitek byl natolik intenzivní, že to moc ráda vykříčím do světa.. jsem ráda, že jste četla :-):-)

0 0
možnosti

R. T. D.

20. 10. 2010 15:41
Díky za otevřenost!

Díky za upřímný a kultivovaný článek - není moc lidí, kteří mají odvahu jít na trh s vlastními emocemi (jen jedna neagresivní připomínka - v článku by se dalo ubrat na přivlastňovacích zájmenech; je tam spousta "jeho" a "moje" apod., jež by šlo bez ztráty významu úplně vypustit). Připomněla jste mi moje vlastní zážitky z koncertů Tiny Turner - viděl jsem ji třikrát ve třech různých zemích v rozmezí deseti let, a spousta vzpomínek už se mnou zůstane napořád. Vůbec nejvíc jsem zarezonoval při konstatování "Já si to nepamatuji." Jsou okamžiky, ze kterých zbude jen pocit, atmosféra, a jen těžko je nějak předat. Ale stejně se musíme snažit. :-) Ještě jednou díky!

0 0
možnosti

mejsehezky

20. 10. 2010 15:50
Re: Díky za otevřenost!

I já děkuji za otevřenost, nechala jsem se unést nejen koncertem ;-D

Mám ráda každou chvilku, která vytrhne ze stereotypu a božský Kája vůbec netuší, jak poznamenal určitou část mého života, v tom pozitivním, samozřejmě. Je dobře, že je hudba, melodie, různé styly. Každý si může vybrat, čím, kdy a kde si okoření chvilku pohody a že hudba léčí, o tom jistě nikdo nepochybuje, aspoň tu naši dušičku :-):-)

0 0
možnosti

Milicenta

20. 10. 2010 10:02
PS

..někdy bych chtěla pochopit zlobu lidí  na netu...:-/

0 0
možnosti

Milicenta

20. 10. 2010 10:01
..krásný článeček

Krásný článek a moc mě dojal..i když  jsem nikdy nebyla Karlova fanynka...my něco podobného prožívali s mužem na koncertu Vaška Neckáže..a že jsme všichni tři už kapku v letech.. a bylo to nádherný..ať si ironici trhnou nohou!! Ještě kouknu a váš FB, třeba tam bude i ta fotečka..Mějte se krásně!!R^V

0 0
možnosti

mejsehezky

20. 10. 2010 10:11
Re: ..krásný článeček

Václav Neckář má u mne také své posluchačské místečko, jeho balady si zpívám, když je šero za oknem a stesk u srdce. Byl oblíbencem mé maminky V Děkuju moc V

0 0
možnosti

J i ř í

19. 10. 2010 11:56
Setkání s Mistrem

Kdysi dávno koloval vtip o tom, jak Američanky si berou 80leté muže, kteří mají peníze, kdežto Rusky si berou 80leté Rusy, protože ti se osobně setkali s Leninem. Možná bychom za pár let mohli ten vtip aktualizovat?

0 0
možnosti

mejsehezky

19. 10. 2010 12:04
Re: Setkání s Mistrem

Nechci se vdávat, dvojí zkušenost stačí víc než dost, mimichodem, nějak váš příspěvek pozbývá vtipnou poentu, přidejte ;-D;-D

0 0
možnosti

fioman

12. 10. 2010 18:35
Ivetko, dnes jsem pana Gotta viděl v centru!

Kolem 15:00 něco řešil před budovou Unicredit Bank, v Praze Na příkopech. Poté usedl spolu se svým osobním řidičem do citroenu kombi a odjel. Mistr vypadal velmi elegantně (šedý oblek) a byl v dobré náladě. R^:-) S pozdravem Filip Fuchs, bloger.

0 0
možnosti

mejsehezky

12. 10. 2010 18:40
Re: Ivetko, dnes jsem pana Gotta viděl v centru!

Jéé, lehce závidím, však já si ho zase najdu ;-D;-D

0 0
možnosti

sedici

12. 10. 2010 16:24
Ivet

Moc Vam to preju. R^

Ovsem neberte to tak hopem. Vcera Lucie Bila, dneska Karel Gott. Nechte si par zlatych slaviku do foroty na dalsi roky, tak moc jich tu zase nemame.;-D;-D

0 0
možnosti

mejsehezky

12. 10. 2010 17:43
Re: Ivet

Mileráda si oboje zopakuji, Lucku jsem viděla v muzikálu, chybí mi vánoční koncert a "božského" Káji není nikdy dost ;-DV

0 0
možnosti

krkavec61

12. 10. 2010 11:54
brrrrrrrrr..to musí být strašný život..

..každý den poslouchat kvílení toho marmeládovýho Romea pro důchodkyně..

0 0
možnosti

mejsehezky

12. 10. 2010 12:46
Re: brrrrrrrrr..to musí být strašný život..

Milý Krkavče, nemusíš přece ;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1962x
Jsem optimistická vozíčkářka, rychlejší než vítr.. někdy..

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy