Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lezici

19. 10. 2010 13:59
Řidičák na električák- napotřetí?

Hloupost, napoprvé mě psycholog dal "oprávnění". Napotřetí, snad jen ten, kdo má nějaké psychické potíže, nebo musí užívat nějaká silná farmaka

0 0
možnosti

mejsehezky

20. 10. 2010 13:08
Re: Řidičák na električák- napotřetí?

Smím vědět, jak dlouhé bylo ono napoprvé? ;-D Mám tu z dob odvykačky morfin, je-li libo, přenechám ;-D

0 0
možnosti

motylek_02

14. 10. 2010 0:57
Iveto

mam na to teorii: tohle triple vysetreni je k overeni Vasi velke psychicke odolnosti a take to, ze se Vam nezatmi pred ocima, nevyskocite, neskocite po doktorce a vlastnima rukama ji nezardousite. To by bylo potvrzeni ze ten vozik nepotrebujete a vlastne to jen predstirate. Tim, ze jste vydrzela, jste dokazala, ze nejste simulant a ze Vas ani bezny provoz na ulici nevytoci natolik abyste nenajizdela do lidi. Je mi to lito, ze  tohle musite zazivat, a preji, aby uz vozicek byl. VR^

0 0
možnosti

mejsehezky

14. 10. 2010 12:13
Re: Iveto

V úterý jedu na třetí "sezení", podám referát a fakt se těším, s odstupem času se z pacienta stává ošetřující ;-D;-D

0 0
možnosti

krkavec61

10. 10. 2010 14:14
příště jeďte na vyšetření...

..rovnou do Bohnic.Tam mají takových "spisovatelek" a "VIP osobností" plný pavilony...a personál k vám bude jistě empatický a když jim k tomu zarecitujete nějakou procítěnou básničku tak vám určitě rádi splní všechny vaše požadavky a libůstky..;-D;-D

0 0
možnosti

mejsehezky

10. 10. 2010 14:33
Re: příště jeďte na vyšetření...

Pořád čekám, kdy mne vyvezete na tu slíbenou skládku.. můžeme do těch Bohnic společně, je znát, že z vás mluví zkušenost ;-D;-D

0 0
možnosti

Aretta

8. 10. 2010 22:04
...

R^

0 0
možnosti

mejsehezky

9. 10. 2010 11:43
Re: ...

;-D Děkuji :-)

0 0
možnosti

ivuskli

8. 10. 2010 17:45
Hezké, ale příště

se nedejte a pošlete tu psycholožku, kam patří. Můžete se slušně a logicky ptát, k čemu je to dobré, nebo neodpovídat. Nikdo nemá právo Vás takhle stupidně otravovat a trápit.

0 0
možnosti

mejsehezky

8. 10. 2010 18:24
Re: Hezké, ale příště

Nevadí mi to, pokud to ona považuje za nutné v rámci získání elektrického vozíku. Ale chraň ji všichni svatí, pokud se dozvím, že jsem jen pokusný králíček a jinde to mají odbyté na jedno sezení ;-D

Zdá se mi, že je to zbytečné protahování času.. copak si ona neuvědomuje, jak moc utíká čas, aspoň mě :-)

0 0
možnosti

janacz

8. 10. 2010 15:27
Pepíček u psychologa

Psycholog:

Pepíku- kolik má kočka uší? Pepík: Dvě

Psycholog: a kolik má nohou? Pepík: čtyři

Psycholog: a kolik má kočka očí?

Pepíček mamince: Mami je to možný, že ten moula neviděl nikdy kočku? 8-o

0 0
možnosti

mejsehezky

8. 10. 2010 16:07
Re: Pepíček u psychologa

R^;-DR^

0 0
možnosti

lezici

8. 10. 2010 14:42
Nejste VIP pacient

Tak co se divíte? Takto je převážně zacházeno s vozičkáři. Když před časem pan Hrebenar popisoval zdravotnictví, spílala jste mu, že fňuká :-/ !!

0 0
možnosti

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

8. 10. 2010 15:13
Re: Nejste VIP pacient

To jako nemohoucí pacienti jsou běžně odkládáni na chodbách nemocnic ? Jedině VIP jsou odváženi a doprovázeni ??? Pořádně si přečtětě, co píše p. Hrebenár a co pí. Kollertová. Vaše připomínka je mimo mísu !!! L. RvRv

0 0
možnosti

Bobrufka

8. 10. 2010 14:07
Ahoj Ivko,

třeba to patřilo k psychické zátěži na zkoušku ;-)

Ale ne, dělám si legraci- na takovou doktorku bych měla chuť napsat stížnost.

0 0
možnosti

Bobrufka

8. 10. 2010 14:12
Re: Ahoj Ivko,

ta "dáma" evidentně nevěděla, proč tě má vyšetřit. Kreslení stromů a postav se používá u dětí, aby se zjistily jejich rodinné vazby. Že si nevšimla, že potřebuješ vozík?!

0 0
možnosti

pedr64

8. 10. 2010 13:55
tak jsem si vzpomněl na scénu

o psychotestech ve filmu Armagedon

0 0
možnosti

mejsehezky

9. 10. 2010 7:16
Re: tak jsem si vzpomněl na scénu

Přibližte mi ji, nevzpomínám si ;-D;-D

0 0
možnosti

pěnice

8. 10. 2010 13:40
Jsem teď v nemocnici a ordinacích

více než doma,ale věřte nebo ne,s podobným chováním jsem se nesetkala ani náhodou.Právě včera jsme si povídaly se sestrou,jak moc se změnilo chování lékařů i sester.Běžně se mi stává ,že primář mi podá ruku a představí se jménem.A nejsem VIP pacient.Ale taky musím říct,že kdyby se mnou někdo jednal podobně,za rámeček by si nedal,co by se o sobě dozvěděl.Nesmíte si to nechat líbit.Paní doiktorka by asi sama potřebovala ne psychologa ,ale psychiatra.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS