Diskuse

Knížka osudu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ellukas

18. 9. 2010 18:25
Kdo je vlastně autorem článku

respektive doufám,že máte od autora souhlas k doslovné citaci???

0 0
možnosti
MT

Nikki01

18. 9. 2010 18:34
Re: Kdo je vlastně autorem článku

autorem šlánku jsem já a já jsem požádal ivetr, aby mi jej zveřejnila zde, protože mně admin idens.cz blog neschválil:) Článek jsem psal pro Denikreferendum.cz

0 0
možnosti
I

IRoman35

18. 9. 2010 17:34
Není nic horšího než fanatik.

Průměrně myslící člověk chápe důležitost jednotlivých druhů dopravy a rozhodně tímto způsobem nepreferuje pouze jedinou. Někde je výhodnější železnice, jinde autobus, někde letadlo. Jestliže po jedné trati pojede pár desítek cestujících za den, pak je něco v nepořádku. Pokud je v místě dostupný autobus, není co řešit. Jak jste správně uvedl, důvodem pro stavbu lokálek byla poptávka po přepravě zboží, nikoliv osob. Jenže se změnily podmínky a do všech obcí vede bezprašná silnice, máme kamiony které můžou zastavit u každého obchodu, nebo živnosti a není důvod tahat všechno po železnici. Smiřte se s tím že z nostalgie nikdo zbytečné tratě držet nebude. Je to nejen neekonomické, ale i neekologické.

0 0
možnosti