Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ellukas

Kdo je vlastně autorem článku

respektive doufám,že máte od autora souhlas k doslovné citaci???

0/0
18.9.2010 18:25

Nikki01

Re: Kdo je vlastně autorem článku

autorem šlánku jsem já a já jsem požádal ivetr, aby mi jej zveřejnila zde, protože mně admin idens.cz blog neschválil:) Článek jsem psal pro Denikreferendum.cz

0/0
18.9.2010 18:34

ellukas

Re: Kdo je vlastně autorem článku

V pohodě, ale to mělo být uvedeno přímo v textu článku. V úvodu měla bloggerka napsat, že zveřejńuji zde na žádost autora jeho příspěvek atd.

0/0
18.9.2010 18:41

Nikki01

Re: Kdo je vlastně autorem článku

no napsáno to tam být mohlo, to je fakt. Omlouvám se

0/0
18.9.2010 18:43

mejsehezky

Re: Kdo je vlastně autorem článku

Ano, prosím, mám :-):-)

0/0
18.9.2010 20:09

IRoman35

Není nic horšího než fanatik.

Průměrně myslící člověk chápe důležitost jednotlivých druhů dopravy a rozhodně tímto způsobem nepreferuje pouze jedinou. Někde je výhodnější železnice, jinde autobus, někde letadlo. Jestliže po jedné trati pojede pár desítek cestujících za den, pak je něco v nepořádku. Pokud je v místě dostupný autobus, není co řešit. Jak jste správně uvedl, důvodem pro stavbu lokálek byla poptávka po přepravě zboží, nikoliv osob. Jenže se změnily podmínky a do všech obcí vede bezprašná silnice, máme kamiony které můžou zastavit u každého obchodu, nebo živnosti a není důvod tahat všechno po železnici. Smiřte se s tím že z nostalgie nikdo zbytečné tratě držet nebude. Je to nejen neekonomické, ale i neekologické.

0/0
18.9.2010 17:34

Nikki01

Re: Není nic horšího než fanatik.

nejsem fanatik, snažím se na věc dívat střízlive, jsem pro aplikaci polského řešení, tudíž pokud dopravce nemá zájem objednat přepravu, stát jako vlastník ji sice úředně zruší (tím se zbaví nutnosti udržovat dle zákona) ale dráha stále fyzicky existuje pro případ kdyby náhodou ... Vadí mi to, že u nás se záměrně tlumí nabídka, aby klesla poptávka a byl důvod rušit!

0/0
18.9.2010 18:38

L. Matějka

Re: Není nic horšího než fanatik.

Kde jste vzal proboha názor o bezprašnosti silnic a ekologičnosti kamionové dopravy? Že je železnice ztrátová a v mnoha případech neekonomická máte sice pravdu, ale prudký nárůst silniční dopravy začíná otravovat život ve většině zemí Evropy, a řada států řeší, jak dostat aspoň část nákladní přepravy zpět na koleje (včetně České republiky).

Běžte říci něco o fanatismu lidem, žijícím v obcích, které protínají silnice 1.tříd, jako jsou např. Líbeznice u Prahy, Rokycany, Holoubkov na Plzeňsku aj. A že vše vyřeší dálnice? Kolik stojí miliard a často už jsou v havarijním stavu. Co se týče nehod - o nehodě na železnici, kde dojde k úmrtí osob vinou železnice se píše v médiích celé měsíce, o stovkách mrtvých ročně na silnicích se vedou jen okrajové statistiky...

Autor(ka) má pravdu, nechat zpustnout a rozkrást funkční dopravní infrastrukturu je značná zhovadilost...

0/0
19.9.2010 14:10



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.