Diskuse

Pařez

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Paeris Kiran

22. 9. 2010 18:55
...

Analýzy? Průzkumy?

Poslyšte nejste náhodou úřednice? Mě se vtždycky zdá že anylýzou jakéhokoli problému dojdeme k tomu že v tom konkrétním případě je třeba věc zachovat.

Ale někde se prostě šetřit musí. Problémem je že ty analýzy taky něco stojí a obvykle vyjde podstatně efektivněji zavřít oči a prostě škrtat.

V podstatě mi to přijdfe jako absolutně nejefektivnější metoda.

0 0
možnosti
JK

Majkyho_pupik

18. 9. 2010 14:12
cely ten blog mi prijde jako nejaky vtip

Kromerizi vede jedina trat? ze investici do opravy nadrazi povazujete za zmarenou? a nevim, ze by chtel nekdo prodavat nejake trate. Zajemcu o koupi trati opravdu neni mnoho. To, co je mozne udelat, je ze danou trat bude provozovat jina firma nez CD a to za mene statnich /krajskych/ penez samozrejme, ovsem trat nadale zustane majetkem SZDC a tedy statu

0 0
možnosti
MT

Nikki01

18. 9. 2010 14:37
Re: cely ten blog mi prijde jako nejaky vtip

jde o to, že cela trat Kromeříž - Zborovice je navržena na fyzickou likvidavi. Včetně nedávno zainvestované zastávky Kroměříž - Oskol !!!

0 0
možnosti
C

certik_bertik

18. 9. 2010 12:33
to

je problém no, zrušit něco to dokáže každý jouda, ale vybudovat něco to přece jenom každý neudělá

0 0
možnosti
A

Amoniak

18. 9. 2010 15:44
Re: to

Takže jste pro mírné zvýšení daní nebo pro dramatické zdražení jízdného - aby se provoz na uvedených tratích mohl dotovat nebo aby ČD měly vyšší příjmy?

0 0
možnosti
MT

Nikki01

18. 9. 2010 11:58
Děkuji

Ivetce, že mi umožnila tento článek publikovat na svém webu!V

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1962x
Jsem optimistická vozíčkářka, rychlejší než vítr.. někdy..

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy