Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bobrufka

3. 9. 2010 9:26
Líbíš se mi...

:-), já byla včera otrávená, že je opět deštivo, a ty se umíš radovat i z toho. Ale! Dnes je sluníčko, to je hned lepší pohoda.  Doufám, že tě muzikál nezklame, a i kdyby náhodou ( v což nevěřím), tak hezký zážitek z návštěvy Prahy R^

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

3. 9. 2010 9:56
Re: Líbíš se mi...

Nezklame, už jen to, že vjed do matičky Prahy je zážitek ;-D Děkju, však já dojmy pak svěřím perem inkoustovým ;-D

0 0
možnosti
B

Bobrufka

3. 9. 2010 11:37
Re: Líbíš se mi...

budu se těšit, píšeš výborně :-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1962x
Jsem optimistická vozíčkářka, rychlejší než vítr.. někdy..

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy