Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

janacz

31. 8. 2010 11:49
To vím taky

ze své praxe.  A horší je, co mají něco s hlavou, třeba ztrátu paměti po mrtvici a Ti, co se o ně starají. Ti si ani u toho počítače neposedí, ač myslím, že ztráta pohyblivosti je hodně těžká věc,  pak hlava musí zabrat. Zdraví Jana:-)

0 0
možnosti

Bobrufka

30. 8. 2010 9:54
Ahoj Ivko,

já vím, úřední šiml jen řehtá a požírá lejstra, je to děsný. Já jsem sice jen osoba zdravotně znevýhodněná ( až do smrti, taky není naděje na zlepšení), ale už jsem si musela to potvrzení nechat 3x předělat, protože se zěmnily zákony. Bohužel v tomto směru neznám pomoci.

Tak se drž! :-)R^

0 0
možnosti

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

28. 8. 2010 23:37
Ivet,

jestli jsi ještě nečetla toto : http://odarcenkova.blog.idnes.cz/c/145318/Kdyz-starenky-placou-aneb-zacarovanej-kruh.html ......... Až stahnou Pnp na 800,- ( zbytek bude možná v jakýchsi poukázkách ), tak 70% starých lidí a postižených bude na dlažbě. Většině těchto lidí radím, ať si daj žádost o zvednutí příspěvku na 2. st., tam by změny bejt neměly. Je to smutný, ale je to tak. Papa - L. ;-)R^V

0 0
možnosti

mejsehezky

29. 8. 2010 9:33
Re: Ivet,

Liduško, nevěřím na poukázky, kde by "stát" vzal peníze na jejich výrobu, když se tak holedbá, že musíme šetřit ;-D

Ale samozřejmě, posudkové budou zavaleny novými žádostmi o zvýšení na druhý stupeň a čekací doba se prodlouží.. někdy mi připadá, že ty čekačky jsou tak dlouhé proto, že se toho možná dotyčný nedožije, tudíž stát ušetří..

0 0
možnosti

sedici

28. 8. 2010 20:33
Ivko

Ty prispevky na peci rozdelene do ctyr kategorii jsou podle mne blbost. U mne v bezbarierovem rodinem domku  s manzelkou a ochotnym sousedem je prvni stupen moc. U Vas, v suterenim byte je ctverka malo. Chce to min tabulek a vic individualniho pristupu.

0 0
možnosti

mejsehezky

28. 8. 2010 20:41
Re: Ivko

To je ono, individuální přístup, beru i kontroly.. ten, kdo pomoc potřebuje, nemá se čeho bát.:-)

0 0
možnosti

H0PE

28. 8. 2010 20:20
Nikdo

nemá na nic nárok.

0 0
možnosti

mejsehezky

28. 8. 2010 20:29
Re: Nikdo

Má.. každý.. nárok na život :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1962x
Jsem optimistická vozíčkářka, rychlejší než vítr.. někdy..

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy