Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sedici

23. 8. 2010 20:11
Hrebenar

Je egoisticky a sebestredny blbec!!

Zakazuju diskusi!!

Ivi opravdu mi prominte:-):-).

0 0
možnosti

mejsehezky

23. 8. 2010 20:18
Re: Hrebenar

:-) I to je názor, který stojí za přečtení ;-D

0 0
možnosti

sedici

23. 8. 2010 20:45
Re: Hrebenar

Ivko mi opravdu Hrebenar pasujici se do role mluvciho ZP vadi. A svemu dedovi a babicce preju minimalne to co sobe.

0 0
možnosti

Camino

23. 8. 2010 21:25
Re: Dovolila jsem si polozit otazku na blogu

Slecny, nebo pani Lenky Cerne:

Logo Evropského roku dobrovolnictvíDoufam, ze nam vsem muze odpovedet. Navedla jsem ji na Vas vcerejsi blog a poprosila, aby si precetla i ty predesle. Doufam, ze jsem Vam tim neudelala nejakou neprijemnost. Nekde se zacit musi a ja jsem daleko, nevim, jestli mohu neco odtud organizovat. Nick sedici, je Vam asi dost velkou oporou.R^

0 0
možnosti

mejsehezky

23. 8. 2010 22:36
Re: Dovolila jsem si polozit otazku na blogu

Nepříjemná je samota, nepříjemná je netečnost a nepříjemné je svrbění mezi lopatkami... Camino, vy jste velmi, ale velmi příjemná :-):-)

0 0
možnosti

1bear

23. 8. 2010 20:31
Re: Hrebenar

usetril jste mi psani R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1962x
Jsem optimistická vozíčkářka, rychlejší než vítr.. někdy..

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy