Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bobrufka

23. 8. 2010 9:20
Je to děs, ale všechno je v lidech.

Bohužel na úřadech sedi ti, co nemají a nechtějí mít představu, co by mohli pro postižené udělat. I ten, kdo se k nim nějak dopraví má většinou smůlu, protože jedná s pokorou a slušně. Naopak ti neslušní si vyřvou mnoho. :-(

0 0
možnosti
S

sedici

22. 8. 2010 18:28
Tak tohle???!!!

8-oIvko, tak tenhle clanek me celkem vydesil. Vetsina vozickaru projde RU, takze jsem predpokladal ze jsou seznameni z dostupnyma pomuckama a narokama a podporama a zpusobem jak o ne zadat. Vubec by mne nenapadlo, ze nekoho spolecnost takhle odstrci.;-(

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

22. 8. 2010 20:22
Re: Tak tohle???!!!

Nebýt internetu, nic netuším a myslím, že v menších městech je to běžné. Bohužel;-(

0 0
možnosti
S

sn63

22. 8. 2010 14:10
POKUS

Ano zkusím vysvětlit proč to nejde jednoduše. Ale napřed omluvu kdyby se mi to nepovedlo . Neumím tak vše napsat a popsat jako vy.  Tělesně postižených je hodně a nějakou kompenzaci scela jistě potřebují. Má to jen malý háček lidí kteří chtějí zneužívat všechny výhody tělesně postižených je taky moc a možná víc. Jenže zdraví lidé mají uplně jiné možnosti si zjistit na co kdy a za jakých podmínek mají nárok . Jsem tělesně postižená již 15 let ale chodím sice nemám koordinaci pohybu a jsem věčně na zemi ale většinou se mi podaří se i sama zvednout. Jsem moc vděčná že zvládnu i to málo. A márte li chuť a náladu si občas vyměnit informace a napsat si zkušenosti budu ráda.

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

22. 8. 2010 14:24
Re: POKUS

Určitě, napište, email má na profilu.. děkuji vám :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1962x
Jsem optimistická vozíčkářka, rychlejší než vítr.. někdy..

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy