Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

POToole

21. 8. 2010 22:57
Naprosto neomluvitelné...

Chování paní primářky mi připadá jako z nějakého horroru, na to neexistuje žádná omluva. Stěžoval si ale na ní někdo?

0 0
možnosti

Lojza-Lojza

21. 8. 2010 23:59
Re: Naprosto neomluvitelné...

stěžovat si.... jste z jiného světa.... nemáte znalosti a odbornost na to abyste posoudil (a) odborný přístup lékaře... zkuste to u pana ředitele a jeho odpověď bude znít.. omlouvám se pokud došlo k pochybení personálu, případně pana primáře.. ale zkuste mě pochopit.. když ji (ho) vyhodím.. tak odejde a kde já chudák ředitel seženu nového, kvalifikovaného primáře... když mu mohu nabídnout jenom......xx Kč.. a to kdoví jestli.. pokud pan ministr prosadí svůj návrh na změnu ohodnocení stát. zaměstnanců...  a když většina těch kteří by jej mohli nahradit, je v zahraničí za lepších podmínek.. ,když vyhlásím výběrové řízení na nového primáře.. tak budu rád, když se mi někdo vůbec přihlásí... ne to není moje smyšlná představa.. to jsou slova ředitele velké  nemocnice při osobní stížnosti... v podstatě mi ho bylo líto.... udělal jediné co mohl, omluvil se... víc udělat nemohl.. byl rukojmím svých zaměstnanců....

0 0
možnosti

Lojza-Lojza

21. 8. 2010 20:30
máte pravdu

váš příběh je velmi smutný.... mohl bych ho doplnit vlastním obdobným, ale to nechci... chci jen říct... ano všichni trvejme na tom, na co máme právo...mmimochodem v ústavě žádné povinnosti nemáme.. jen práva.. a trvejme na nich slušně... ale trvejme.... je mi lhostejné.. že berou málo.... lékaři, učitelé, policisté, úředníci, politici atd... ale slušně by se měli chovat, i kdyby pracovali zadarmo... povinnosti jim dáváme my... mimochodem i my bychom se měli chovat slušně k sobě navzájem.. ukazuje to naši úroveň... což na tomto blogu moc k vidění není..pokud vás to trochu potěší, tak už jsme dva slušní... a doufám, že jednou nás bude slušných deset miliónů....

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS